محسن رضایی با خط و نشان برای ارتش غوغا به پا کرد

محسن رضایی نوشت: نهضت بین‌المللی ضدصهیونیسم⁩ در جهان درحال فراگیر شدن است.

محسن رضایی با خط و نشان برای ارتش غوغا به پا کرد
صفحه اقتصاد -

محسن رضایی، در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: نهضت بین‌المللی ضدصهیونیسم⁩ در جهان درحال فراگیر شدن است. جنایات بی سابقه نتانیاهو و سران ارتش اسراییل نه تنها حیثیت نداشته آن ها را به باد داده، بلکه هیچ جای امنی برای آن ها در هیچ نقطه ای از جهان باقی نمی گذارد.

5940395

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • کرامت سلیمی

    دانستن تاریخ پیش از اینکه یک علم باشد یک هنر است. هنر کنار هم قرار دادن شواهد.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------
    با سلام و درود
    دنیا روز به روز به سمت  بدبختی و فلاکت بیشتر پیش می رود و این روند تا زمانی ادامه دارد که خبرنگاران و صاحبان رسانه ها  فقط بخواهند یک کارمند حقوق بگیر باشند نه یک اندیشمند.  

    یکی از سخت ترین کارها فکر کردن و اندیشیدن است .

    هرموقع که اصحاب رسانه باورهای کهنه و موروثی خودشان را بشکنند و به صاحبان خرد و اندیشه و صاحبان تفکر تبدیل شوند می توان در جهت اصلاح جامعه گام برداشت.

    متاسفانه اکثر رسانه ها بی میل یا ناتوان در روبرو شدن با حقیقتند و اسیر افکار کهنه و خاک گرفته و کپک زده خود هستند و گاه چنان در وجود خود زندانی می شوند که فرصت و مجال هیچ فکر و اندیشه جدیدی را پیدا نمی کند.

    داشتن عقل و فهمیدن واقعا چیزهای دردناکی هستند. .

     برای بیشتر مردم دانستن و فهمیدن به معنای زندگی سخت تر و مشکل تر است و ترجیح می دهند در نادانی و نا آگاهی به سر برند و بی تفاوت باشند.


    تلاش تمام دولتهای جهان این است که ملتها را نادان و احمق بار بیاورند و ذهن انها مملو از اطلاعات بیهوده و حتی غلط شود و متاسفانه مصیبت بزرگتری که ملتها به ان دچار می شوند این است که توهم دانستن و دانایی نیز دارند که این توهم دانستن از نادانی انها بدتر است.

    این ملتهای نادان و احمق به گونه ای مهندسی و هدایت ذهن می شوند که حتی اگر بخواهند تغییر عقیده دهند مشکلات بزرگتری را برای خودشان ایجاد می کنند.

    افراد احمق  وقتی تغییر عقیده می دهند فقط ترسناک تر و خطرناکتر می شوند.

    بدون شک حقیقت در ذات دروغهاییست که در رسانه ها منتشر می شود. اما بیشتر مردم نمی توانند حقیقت را پیدا کنند.

    می دانید چرا؟

    صاحبان قدرت و صاحبان سرمایه برای گمراه نمودن ملتها و انحراف اذهان انها برای نرسیدن به حقایق  ، ملتها را درگیر عشق و نفرت نسبت به موضوعات مختلف می کنند. زیرا عشق و نفرت هردو یک ویژگی مشترک دارند و انهم اینکه باعث می شوند ذهن افراد کور شود و  دیدگاه درستی نسبت به موضوعات و مسائل مختلفی که می بینند نداشته باشند و نتوانند حقیقت و واقعیت را از دروغها تشخیص دهند.

    متاسفانه تعداد زیادی از رسانه ها برای انحراف اذهان از رسیدن به حقیقت موضوعات مبتذل و پیش پا افتاده و یا حتی موضوعات ظاهرا” علمی ، اگاهی دهنده ، هنری و… را منتشر می کنند.

    تعداد زیاد سایتها و کانالهای سرگرم کننده اعم از جوک ، فیلم ، سرگرمی و … باعث پنهان شدن حقیقت در لابلای دروغها می شود. و حتی دروغها با پوشیدن لباس حقیقت ملتها را فریب می دهند.

    انسانها با باورها و عادتهایشان و همچنین رؤیاهایشان زندگی می کنند و از حقیقت فرار می کنند و این باعث می شود که قدرتمندان جهان ملتها را به هر شکلی که اراده کنند کنترل و مهندسی نمایند. و دروغها را در پوشش حقیقت به انها باور دهند.

    فرار از حقیقت انسانها باعث شده تا به جای ریشه یابی واقعی مشکلات و بحرانها ی جهانی مخصوصا” جنگها همواره به دنبال یک ناجی و قهرمان بگردند تا انها را نجات دهد. بیشتر انسانها در شرایط فعلی جهان همچون دختر بچه ای شده اند که در رؤیاهایش انتظار دارد فردی با اسب سفید بیاید، غول ستمگر را بکشد و با اوازدواج نماید و خوشبختش کند.

    صاحبان قدرت و صاحبان سرمایه در جهان برای حفظ موقعیتشان همواره به دنبال بحران سازی در جهان می باشند. بحرانهایی که کنترل و هدایت این بحرانها در اختیار خودشان است. گاهی جنگ جهانی ، گاهی جنگ منطقه ای و نیابتی ، گاهی رواج قحطی،بیماری, گرسنگی و بیکاری و گاهی رواج تروریسم ان هم تروریسم دولتی که خطرناکترین نوع تروریسم است و …

    چراغ هدایت جامعه  باورهاییست که در ذهن افراد و ترس از این باورها در دل انهاست و تا دروغهایی همچون سلاح هسته ای ، سلاح نوترونی ، مثلث برمودا ، هارپ ، سفر به ماه و کرات دیگر و ... در باورهاست ، دنیا همواره در شرایط جنگ ،قحطی و بیماری خواهد بود.  

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان