نحوه واگذاری املاک شهرداری تهران به اشخاص حقیقی و حقوقی + جزئیات

اعضای شورای شهر تهران نحوه واگذاری املاک شهرداری تهران به اشخاص حقیقی و حقوقی را تعیین تکلیف کردند.

نحوه واگذاری املاک شهرداری تهران به اشخاص حقیقی و حقوقی + جزئیات
صفحه اقتصاد -

اعضای شورای شهر تهران در جلسه روز گذشته شورا، بررسی لایحه دستورالعمل موضوع ماده ۱۱ مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده شهرداری تهران به اشخاص حقیقی و حقوقی را روی میز بررسی قرار دادند و نرگس معدنی پور رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه یک فوریت این لایحه چندی پیش به تصویب رسیده است، گفت: در کمیسیون‌های مربوطه این لایحه بررسی شد و تغییراتی در متن این لایحه اعمال شد که امروز برای رأی گیری آن را به صحن شورای شهر آوردیم.

بر این اساس اعضای شورای شهر تهران مصوب کردند که بانک اطلاعاتی جامع واگذاری املاک شهرداری باید به روز رسانی شده و هر شش ماه یکبار گزارش مربوطه به صحن شورا ارائه شود، همچنین مقرر شد که اطلاعات دقیق املاک واگذار شده بر اساس آدرس، متراژ و.. در سامانه شفافیت بارگذاری شود و اطلاعات افراد حقیقی و حقوقی که از شهردار ملک دریافت کرده اند نیز در سامانه منتشر شود.

در این لایحه عنوان شده که برای تحویل ملک درخواست کننده باید نامه کتبی و مستندات لازم را ارائه دهد و بعد از تایید مستندات و درخواست، موضوع در صحن علنی شورای شهر بررسی خواهد شد. همچنین دبیرخانه این کمیسیون در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تشکیل می شود و همه واحدهای مربوطه شهرداری تهران اعم از معاونت، مناطق و... می بایست درخواست‌های خود را به این کمیسیون ارسال کنند.

در ادامه  اعضای شورای شهر در خصوص نحوه واگذاری املاک به اشخاص حقیقی و حقوقی و موسسات مصوباتی را داشتند که نهایتا با حداکثر آراء اصلاحیه ماده ۱۱ مصوبه واگذاری املاک شهرداری تهران به اشخاص حقیقی و حقوقی به تصویب رسید.

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان