سند ۴۵ هکتار اراضی شهرک فجر به نام سازمان منطقه آزاد قشم صادر شد

با پیگیری رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و با همدلی و همراهی مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری و عارف اکبری دادستان هرمزگان، مرتضی فیروزی، رییس دادگستری و امید مهدوی مجد، دادستان قشم سند 45 هکتار از اراضی شهرک صنعتی فجر به نام سازمان منطقه آزاد قشم صادر و تحویل شد.

سند 45 هکتار اراضی شهرک فجر به نام سازمان منطقه آزاد قشم صادر شد
صفحه اقتصاد -

حسن بابایی، رییس اداره ثبت اسناد کشور در سفر به قشم و پس از دیدار با جمعی از مردم این جزیره در مسجد النبی (ص) شهر قشم و تحویل اسناد به عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان، اظهار داشت: پیش از این برای بیش از ۲۷۰۰ هکتار از شهرک صنعتی فجر سند صادر شده بود و امروز هم برای بقیه آن سند صادر و تحویل مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، وی گفت: خوشبختانه با واگذاری ۷ هزار و ۱۴۲ مورد اسناد سند معروف به رفسنجان در قشم، این معضل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم، حل شد.

به گفته رئیس ثبت اسناد کشور، موضوع دیگر مطرح شده در دیدار مردمی مربوط به املاک و اراضی قولنامه‌ای بود که به دلیل نداشتن سند در دست مردم به عنوان یک مساله نگران‌کننده نیازمند پیگیری بیشتر است.

شایان ذکر است؛ همزمان با سفر ریاست قوه قضاییه و تیم همراه وی به استان هرمزگان، معاونان این دستگاه با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌های این استان به نقاط مختلف سفر کردند و رییس ثبت اسناد کشور هم در سفر به قشم به موضوعات مختلف پرداخت.

بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

بنابراین گزارش، افرادی که در محدوده شهرک فجر(سایت صنایع کوچک) دارای ملک می باشند، می توانند با ارائه مدارک و مستندات، از جمله ارائه پایان کار و قرارداد واگذاری جهت صدور سند مالکیت تک برگ به مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است از زمان شکل گیری منطقه آزاد قشم، این موضوع برای فعالان اقتصادی و مردم جزیره جهانی قشم بسیار حائز اهمیت بوده که با پیگیری رییس هیات مدیره و مدیرعامل و مقام های قضایی و اداره ثبت استان و قشم به ویژه محمد آرامش، رییس اداره ثبت اسناد و املاک قشم به سرانجام رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان