جلب مشارکت مردم جهت رونق اقتصادی کیش

سرهنگی گفت:نمایشگاه بین المللی صادراتی «اکسپو» فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های جزیره کیش است و در این راستا سازمان منطقه آزاد کیش با دو رویکرد معرفی برخی از کالاهای تولیدی این جزیره و معرفی فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری برای جلب مشارکت مردم، در این نمایشگاه شرکت کرده است.

جلب مشارکت مردم جهت رونق اقتصادی کیش
صفحه اقتصاد -

رحیم سرهنگی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران که صبح شنبه ۸ اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت؛ گفت: شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری، مشارکت و ارائه خدمات از دیگر اهدافی است که سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در این نمایشگاه دنبال می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از معرفی ۱۶۲ فرصت سرمایه گذاری در این نمایشگاه خبر داد و افزود: با محقق شدن این فرصت های سرمایه‌گذاری، برای ‌ ۸ هزار و ۶۸۹ نفر اشتغال مستقیم و برای ۱۴ هزار و ۸۱۱ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

وی افزود :این بسته‌های سرمایه‌ گذاری در زمینه‌های گردشگری، درمان و سلامت، شهرک نمایشگاهی، مسکونی، اداری، تجاری،خدماتی، نمایشگاهی، صنعتی، خدمات صنعتی، زیرساختی، انبار، کشاورزی، مختلط، ورزشی، فرهنگی، آموزشی، تفریحی، هنری و ... تهیه و تدوین شده که به سرمایه گذاران متقاضی معرفی و تحویل می‌شود.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی اکسپو از شنبه ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ در محل نمایشگاه بین المللی تهران بر پا است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان