حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو، بزرگترین رویداد نمایشگاهی ایران

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران اکسپو) از امروز هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو، بزرگترین رویداد نمایشگاهی ایران
صفحه اقتصاد -

براین اساس سازمان منطقه آزاد انزلی با همراهی بخش خصوصی فعال در این منطقه در فضایی به مساحت ۱۰۰ متر مربع ۱۳۵ بسته سرمایه گذاری این منطقه در زمینه های مختلف را عرضه می کند.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، از نکات جالب توجه حضور این سازمان در رویداد نمایشگاهی اکسپو ۲۰۲۴،رونمایی رسمی از ۳۵ بسته امکان سنجی شده جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی است که در این نمایشگاه ارائه می شود.

بنابراین گزارش در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو،شش واحد تولیدی صنعتی منطقه آخرین محصولات و کالاهای تولیدی خود را جهت معرفی به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی به نمایش گذاشته اند.

در اولین روز این رویداد بین المللی مشاور ویژه رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد با حضور در غرفه این سازمان با معاون و مدیران سازمان درخصوص بسته های جدید سرمایه گذاری منطقه و تولیدکنندگان حاضر درباره کالاهای به نمایش درآمده، به گفتگو پرداخت.

در نخستین روز این نمایشگاه به ریاست رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه، مدیران دولتی و بخش خصوصی جمهوری های آستراخان و تاتارستان فدراسیون روسیه، و همچنین سرمایه گذارانی از کشورهای جمهوری آذربایجان، عمان و امارات متحده عربی با حضور در این غرفه و مذاکره با محمد سجاد سیاهکارزاده رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان در خصوص سازوکارهای سرمایه گذاری در نخستین منطقه آزاد شمال کشور به تبادل نظر پرداختند.

نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری بین المللی ایران توانمندی‌های صادراتی جهت عرضه توانمندی های صادراتی کشورمان به بازارهای بین‌المللی از امروز با حضور سازمان منطقه آزاد انزلی به مدت ۵ روز آغاز به کار کرد .

گفتنی است در این نمایشگاه با حضور حدود ۲۰۰۰ بازرگان و سرمایه گذار از یکصد کشور جهان، محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی کشورمان در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه می‌شود.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، در ۱۷ سالن نمایشگاهی در متراژ ۵۰ هزار متر با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه B2B با حضور ۵۰ هیأت عالی رتبه برگزار می شود.

گفتنی است غرفه سازمان منطقه آزاد انزلی در سالن 40A مرکز نمایشگاه های بین المللی میزبان بازدید کنندگان و سرمایه گذاران می باشد .

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان