یک واحد پروتئینی متخلف شهر درگهان پلمپ شد

نایب رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از کشف و امحا 432 کیلو گرم گوشت قرمز و مرغ تاریخ گذشته در شهر درگهان خبر داد.

یک واحد پروتئینی متخلف شهر درگهان پلمپ شد
صفحه اقتصاد -

مسعود مورموگویی اظهار داشت: نیروهای بازرسی فعال ستاد اجرایی خدمات سفر قشم شامل بازرسان کمیته بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایت‌ها و بازرسان شبکه بهداشت و درمان در بازدید از یک واحد پروئینی در شهر درگهان، موفق به کشف 432 کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ تاریخ گذشته شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، وی ادامه داد: این واحد متخلف به دلیل فروش 126 کیلوگرم گوشت قرمز و 306 کیلوگرم مرغ فاسد با دستور مقام قضایی و قاضی کشیک شهرستان قشم پلمپ شد.

به گفته نایب رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، 34 کیلوگرم از مجموع 126 کیلوگرم گوشت اعلام شده از یک واحد غذایی در مجاورت فروشگاه پلمپ شده که اقدام به آماده‌سازی برای طبخ کرده بود، جمع‌آوری و امحا شد.

وی گفت: به این واحد غذایی هم اخطار کتبی داده شد و مقرر گردید فعالیت هر روزه آن با نظارت بازرسان بهداشت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم انجام شود.

شایان ذکر است؛ نیروهای بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از 25 اسفند گذشته تا کنون در قالب کمیته‌های مختلف در سطح جزیره و به صورت شبانه روزی در حال بررسی فعالیت صنوف مختلف هستند و در این مدت چندین واحد متخلف تعطیل و مواد غیربهداشتی آنان هم امحا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان