مشخصات شیائومی ۱۴ اولترا برملا شد

شیائومی تصمیم گرفته است برای گوشی پرچمدار شیائومی ۱۴ اولترا باتری خارجی تولید کند.

مشخصات شیائومی ۱۴ اولترا برملا شد
صفحه اقتصاد -

مدت زیادی از عرضه‌ی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو نمی‌گذرد، اما شایعات درمورد گوشی شیائومی ۱۴ اولترا از همین حالا شدت گرفته است.
شیائومی هر سال بهترین دوربین‌هایش را وارد گوشی‌های سری اولترا می‌کند و امسال قطعاً رویکرد مشابهی در پیش می‌گیرد تا بتواند با رقبای سرسخت خود یعنی گلکسی S24 اولترا و آیفون ۱۵ پرومکس در فهرست بهترین گوشی ها از نظر دوربین، رقابت کند.

شیائومی فقط به کیفیت دوربین اکتفا نمی‌کند و برای ایجاد تفاوت نسبت به رقبای سرسخت خود، کیت اضافه برای افزایش کیفیت و دقت‌ دوربین تولید خواهد کرد.
بنابر گزارشی در ویبو، شیائومی همانند کیت دوربینی که برای شیائومی ۱۳ اولترا تولید کرده بود، برای مدل جدید اولترای خود نیز تصمیم مشابهی گرفته است؛ با این تفاوت که در کیت دوربین جدید، یک باتری اضافه وجود دارد.
کیت عکاسی شیائومی ۱۴ اولترا توسط آژانس CCC چین با حداکثر خروجی ۵ ولت و ظرفیت باتری ۱٬۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت تأیید شده است. این باتری در نقش یک پاوربانک وظیفه‌ی تأمین انرژی را برعهده دارد.
کیت شیائومی ۱۴ اولترا با شماره‌مدل 2402CPS69C و بدون آداپتور عرضه می‌شود. با دقت به شماره‌مدل، می‌توان حدس زد که احتمالاً کیت عکاسی در فوریه‌ی ۲۰۲۴ (بهمن و اسفند ۱۴۰۲) معرفی و عرضه خواهد شد.
قیمت گوشی شیائومی ۱۴ اولترا و لوازم جانبی آن از جمله کیت عکاسی، هنوز مشخص نیست. باید منتظر ماند و دید که آیا گوشی جدید شیائومی همراه با لوازم جانبی خود می‌تواند در بازار موفق شود یا نه.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان