افشاگری های بی سر و ته سحر قریشی در مورد بازیگرهای مرد برای چند دلار بیشتر

سحر قریشی این روزا تبدیل شده به یکی از پر حاشیه ها که میشه اون رو به وفور توی سوشال مدیا دید و انگار زندگی ورزشی و لایف استایل خانوم حسابی با شکست مواجه شده که نهایت کار ایشون شده ضبط کردن یه سری ویدیو که به خیال خودش یه جورایی افشاگری هست ولی بیشتر به نظر میرسه گدایی پول باشه اون هم از یوتیوب و امثالهم که با ویو گرفتن قراره به خانوم دلار بدن و سحر قریشی که یه روزی از گرون ترین بازیگرای سینمای ایران محسوب میشد این روزا دوره افتاده توی اینستا و یوتیوب کاسه ی چه کنم چه کنمش رو دست گرفته ولی باورکردنی نیست که هنوز هم تو این حالت خودش رو خیلی بالا نشون میده!

افشاگری های بی سر و ته سحر قریشی در مورد بازیگرهای مرد برای چند دلار بیشتر
صفحه اقتصاد -

سحر قریشی انگار این روزا درهم امارات بهش نرسید و شرکت تبلیغاتی که میگفت زده اونطورا که باید و شاید جیب خانوم رو سیراب نکرده و اینجور که بوش میاد یه جورایی برنامه های خانوم وقتی باد به غبغب مینداخت و از لایف استایل شکوهمندش میگفت بهم خورده و الان این روزا شروع کرده به حمله به یه سری از بازیگرا برای این که بتونه کسب درآمد داشته باشه ولی باز هم خودش رو از تک و تا نمیندازه و این وسط یه جورایی هم مخاطب هاش رو نصیحت میکنه و طوری رفتار میکنه که نشون بده محتوایی که تولید میکنه مفید و آموزنده هست ولی در ادامه نتیجه گیری در این مورد رو به خودتون میسپاریم!

سحر4684

وقتی سحر قریشی راجبه خط خطیایی که سی هزار دلار مایه رفته بالاش فاز نصیحت برمیداره

یه داستان جالبی هست در باب نصیحت، اینطور میگن که یه روز یه پدری که بچش خیلی رطب میخورده میره پیش پیامبر (ص) میگه پسر بنده رو نصیحت کنید که این همه رطب نخوره، پیامبر بهش میگه فلانی برو بعدا بیا چون من خودم همین الان رطب خوردم! شما عمق داستان رو ببین که یعنی کسی در مقام نصیحت باید قرار بگیره که خودش یا اون کار رو نکرده باشه و یا از انجام اون کار دچار زیان شده باشه و حسابی پشیمون باشه و بخواد با نصیحت کردن و جلوی دیگران رو گرفتن باعث بشه که حداقل یه نفر دیگه دچار مشکل مشابه نشه.

حالا چرا این ها رو گفتیم چون بانو سحر قریشی به تازگی خیلی فاز مهربونی و نصیحت برداشته و شروع کرده راجبه مضرات تتو زدن گفته و ادعا کرده که تتوهایی که بعد از آشنایی با تتلو زده هیچ کدوم رو در شرایط عادی نزده و البته که این موضوع رو کامل توضیح نداده که خب تنها یه فکر میاد به سر آدم و اون اینه که تتلو یا با اره برقی سحر قریشی رو تهدید کرده یا با تفنگ و چاقو بالا سرش وایساده و گفته الا و بلا باید تتو بزنی سحر باید تتو بزنی تو! در حالی که تتلو هم ساکت ننشست و از خجالته حرفای خانوم قریشی دراومد و در نهایت هم گفت که سی هزار دلار برای تتوهای خانوم خرج کرده ولی خب بالاخره زندگی خرج داره و سحر خانوم هم باید با یه سری حواشی پول دربیاره!

درسته که راست و دروغ این حرفا مشخص نیست و اصلا شاید همش یه بازی باشه که دوباره تتلو و سحر قریشی برای ویو راه انداختن ولی موضوعی که کاملا مشخصه سحر قریشی داره این وسط ادای دایه ی مهربان تر از مادر درمیاره و مظلوم نمایی میکنه و میگه من تتو دوست دارم و میخوام تتوی صورتم رو هم کامل کنم دیگه نزنم ولی حتما تحقیق کنید و تتو بزنید خب زن حسابی خودتم تحقیق میکردی که در شرایط نامناسب تتو نزنی!

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ssss

    حالا چرا اینقدر جدی میگیریدش. اینهمه آدم اینور و اونور چرت و پرت میگن اینم یکی. همین کارها رو می کنید که احمق ها معروف میشن دیگه.

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان