پول های خردمان را چگونه پس انداز کنیم؟

خرید طلای آب شده، بهترین شیوه برای سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش دارایی‌های شماست. این روش، نیاز به پس‌انداز چندان زیادی ندارد و البته یک انتخاب ایمن و کم‌خطر شناخته می‌شود.

پول های خردمان را چگونه پس انداز کنیم؟
صفحه اقتصاد -

خرید طلای آب شده به ‌منزله یک سرمایه‌گذاری سودمند با مقدار کمی پول است. باتوجه به اینکه امروز شاهد افزایش روزافزون قیمت، رشد تورم و کم‌شدن ارزش پول هستیم، خیلی‌ها به‌دنبال راهی هستند تا ارزش اموال خود را هرچند کم، حفظ کنند.

شاید خیلی‌ها فکر کنند که سرمایه‌گذاری با درآمد کم، منفعت زیادی برایشان نخواهد داشت ولی ما این تصور را کاملا اشتباه می‌دانیم. اگر شما همین پس‌اندازهای اندک خود را برای آینده‌ای که خیلی دور نیست کنار بگذارید، در بلندمدت، نتایج آن را خواهید دید.

به حفظ ارزش پس انداز خود بها دهید

شاید عجیب به ‌نظر برسد اما حتی ثروتمندان که نیاز مالی هم ندارند، با یک برنامه‌ریزی مناسب بخشی از سرمایه خود را پس‌انداز می‌کنند. این مقدار کسری از هزینه‌های زندگی، نیازهای آتی را در کوتاه‌مدت و بلندمدت رفع خواهد کرد. البته به‌شرطی که ارزش آن حفظ، و ذخیره‌سازی ایمنی برای آن در نظر گرفته شود.

اهمیت پس‌انداز بر کسی پوشیده نیست اما باید حفظ قدرت خرید در برابر تورم را هم مد نظر قرار داد. اینکه شما بخواهید مقداری از پول خود را برای نیازهای ضروری‌تان پس‌انداز کنید، خوب است اما به این فکر کنید که تا یک سال دیگر، نمی‌توانید وسیله‌ای که سال گذشته امکان خرید آن را داشتید، تهیه کنید چون ارزش دارایی شما کم شده است.

سرمایه گذاری های سودمند با پس انداز کم

خرید طلای آب شده آنلاین

خرید طلای آب شده آنلاین ، یکی از بازارهای جذاب برای اکثر افراد است چون به دانش مالی خاصی نیاز ندارد و هر فردی با هر مقدار پس‌انداز می‌تواند خرید خود را انجام دهد. سرمایه گذاری در طلا، پس‌انداز شما را به‌قدری زیاد می‌کند که ارزش آن حفظ شود و در قدم بعدی، منجر به کسب سود شما خواهد شد.

البته راه‌های دیگری هم وجود دارد که به‌واسطه آن‌ها، یارای لازم برای مقابله با رشد افسارگسیخته تورم را خواهید داشت. مثلا می‌توانید به بازارهای مالی بورس و ارز دیجیتال وارد شوید اما فراموش نکنید که رسیدن به نقطه بازدهی مطلوب، نیاز به صرف زمان و یادگیری مفاهیم و دانش تحلیل بازار دارد.

بازار بورس و ارزدیجیتال که در سال‌های اخیر به‌قدر کافی بین مردم شناخته شدند، دارای نوسانات و فرازوفرودهای بسیاری هستند. اگر نتوانید پیش‌بینی دقیقی از وضعیت بازار داشته باشید، هرلحظه ممکن است با تصمیمات هیجانی، همان پس‌انداز اندک را هم از دست بدهید. بنابراین، به‌دنبال روش‌های کم‌خطر و مطمئن‌تری برای حفظ ارزش پول‌تان باشید.

خرید طلای آب شده، تنها راه سرمایه گذاری پس انداز نیست اما قطعا بهترین راه است!

طلای آب‌شده، طلایی است که از ذوب‌شدن جواهرات قدیمی و دست‌دوم با عیارهای متفاوت (معمولا 18) به‌دست می‌آید و به‌عنوان ماده اولیه ساخت طلاهای زینتی، بین کارگاه‌ها و مغازه‌های طلافروشی جابه‌جا می‌شود.

علت اینکه بر پس انداز طلا به‌خصوص طلای آب‌شده تاکید داریم، نداشتن اجرت ساخت و مالیات است. همین موضوع باعث شد که ما چنین روشی را به‌عنوان گزینه مناسب سرمایه‌گذاری با بیشترین سود و کم‌ترین ضرر معرفی کنیم.

در مسئله سرمایه‌گذاری طلا، شما امکان خرید بی‌حدومرز را دارید. فرقی نمی‌کند که پس‌انداز شما درحال‌حاضر چقدر است؟ شما می‌توانید به‌منظور حفظ اندوخته‌های مالی خود، طلای آب‌شده را با هر وزنی که می‌خواهید، بخرید و حتی آن را برای ساخت عناصر زینتی به طلاسازها واگذار کنید.

محتاط باشید و از امکان تقلب در خرید طلای آب شده پیشگیری کنید

خرید طلای آب شده آنلاین

همه شما می‌دانید که طلا در فرایند شکل‌پذیری بهتر، با سایر فلزات ترکیب می‌شود. به همین دلیل، عیارهای متفاوتی دارد. وقتی که طلای دست‌دوم یا قدیمی برای ذوب‌شدن به کارگاه‌ها فرستاده می‌شود، خیلی از آن‌ها بدون اینکه عناصر را از یکدیگر تفکیک کنند، عمل ذوب را انجام می‌دهند.

با این تعاریف، اگر طلای آب‌شده را از مرکز نامعتبری بخرید، احتمال اینکه عیار آن به‌شکل نادرستی اعلام شود و پول بیشتری هم بابت آن از شما دریافت کنند، زیاد است. این امکان هم وجود دارد که قطعه طلای آب‌شده، کاملا تقلبی باشد. پس اجازه دهید که یک بار دیگر هم تاکید کنیم؛ در انتخاب مرکز خرید محتاطانه عمل کنید تا سرتان کلاه نگذارند!

گلدیکا، معتبرترین سامانه خرید و فروش طلای آب شده آنلاین

امروز سرمایه‌گذاری با خرید طلای آب ‌شده، به یکی از روش‌های پرطرفدار برای حفظ ارزش سرمایه و سودآوری تبدیل شده است. همین هجوم ناگهانی افراد به‌سمت این سرمایه‌گذاری، باعث شد که خیلی‌ها با تصمیمات ناگهانی و بدون داشتن دانش و دقت کافی، اقدام به خرید و فروش بی‌رویه کنند. در این صورت، احتمال نرسیدن به سود مناسب و ازدست‌رفتن سرمایه برای آن‌ها وجود خواهد داشت.

گلدیکا، یکی از معتبرترین سامانه‌هایی است که زمینه ورود شما را به معامله طلا با کم‌ترین کارمزد و بدون محدودیت در مبلغ و زمان فراهم می‌کند. ثبت‌نام در این سامانه، کم‌تر از یک دقیقه وقت‌تان را می‌گیرد چون فقط به مالکیت تلفن همراه و حساب‌های بانکی که متعلق به خودتان باشد، نیاز است. بعداز این فرایند، می‌توانید تا همیشه پس‌انداز خود را به‌شکلی مطمئن سرمایه‌گذاری کنید و از سودآوری آن در درازمدت بهره‌مند شوید.

نشانه هایی که از اعتبار گلدیکا حرف می زنند!

اگر به سرمایه‌گذاری پس‌اندازتان روی خرید طلای آب‌شده ترغیب شده‌اید، خوب جایی را انتخاب کردید. گلدیکا، دارای مجوز از اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی و گواهی نماد اعتماد الکترونیک است. همچنین از اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا مجوز دارد.

ازطرف‌ دیگر، حسن سابقه و شهرت همه اعضای تیم گلدیکا، اعتبار بیشتری به فضای استارتاپی این مجموعه بخشید. پشتیبانی گلدیکا، همه ‌روزه پاسخ‌گوی درخواست‌های شماست. این مرکز خرید طلای آب شده آنلاین، به‌صورت 24 ساعته امکان ورود به معامله را برایتان فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید با هماهنگی و تعیین نوبت از پشتیبانی، معامله حضوری هم داشته باشید.

جمع ‌بندی

آیا خرید طلای آب شده به ‌صرفه است؟ سرمایه‌گذاری بر روی کالاهای باارزش، یکی از بهترین روش‌های حفظ پس‌انداز شما در شرایط مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است. به‌طوری که حتی با پیدایش بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری‌های جدید مانند بورس و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و طلا همچنان محبوبیت خود را به‌عنوان ابزاری برای معامله حفظ کرد.

طلای آب‌شده، اجرت ساخت و مالیات ندارد و با کارمزد خیلی کمی قابل خرید است. شما با هر مقدار سرمایه، می‌توانید به معامله خرید و فروش طلای آب‌شده فکر کنید. البته که بازارهای مالی بورس و ارز هم برای اندوخته اندک شما، سرمایه‌گذاری‌های خوبی هستند اما برای هرکسی سودمند نخواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان