پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

قیمت طلا و سکه امروز با گپ مثبت بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش، بازار طلا یکدست افزایشی شد و سکه بهار با رشد ۲۰۰ هزار تومانی بیشترین افزایش قیمت را در قطعات سکه داشت. قیمت در بازار طلا، روز گذشته متاثر از تخلیه هیجان اخبار، کاهشی شد.

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در بازار امروز دو میلیون و ۵۷۸ هزار و ۵۰۰ تومان است که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته ۱۰۸ هزار تومان افزایش را تجربه کرده است. قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افزایش ۴۱ هزار تومانی روبرو شده و به قیمت ۱۱ میلیون و ۱۶۹ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه امامی تا این لحظه افزایش ۱۸۶ هزار تومانی داشت و در لحظه نگارش گزارش، قیمت این قطعه به ۳۰ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان رسید. قیمت سکه بهار آزادی با رشد ۲۰۰ هزار تومانی در سطح ۲۶  میلیون و ۹۹۰ هزار تومان قرار گرفت.
نیم سکه با رشد ۵۰ هزار تومانی با قیمت ۱۶ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان در حال معامله است. ربع‌ سکه با رقم ۱۰ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان با کاهش رشد ۵۰ هزار تومانی روبرو شد. سکه گرمی در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در حال معامله است و نسبت به دیروز تغییر قیمتی نداشته است.
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • النا

    اگر به دنبال سرمایه گذاری پرسود در طلا هستید طلاسی بهترین پلتفرمه برای خرید و فروش طلای خام و بدون اجرته شما میتوانید به مبلغ دلخواه طلا خریداری کنید حداقل خریدو فروش طلا 50 هزار تومانه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان