طی ۶ تا ۸ خرداد انجام می شود:

برگزاری نخستین المپیاد علمی- عملیاتی آتش‌نشانی ایمیدرو

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو از برگزاری نخستین المپیاد علمی- عملیاتی آتش‌نشانی در شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی کشور توسط ایمیدرو خبر داد.

برگزاری نخستین المپیاد علمی- عملیاتی آتش‌نشانی ایمیدرو
صفحه اقتصاد -

امیر ولدخانی با بیان این مطلب گفت: ایمیدرو با هدف افزایش انگیزه در بین کارکنان آتش‌نشانی بخش معدن و صنایع معدنی و نیز ارتقای سطح علمی و فنی برای آمادگی بیشتر در شرایط اضطراری، المپیاد علمی- عملیاتی آتش‌نشانی را برگزار می کند.

به گزارش واحد خبر ایمیدرو، وی افزود: در این دوره المپیاد، 18 تیم از واحدهای معدنی و صنایع معدنی کشور حضور دارند که شامل واحدهای تابعه شرکت های تهیه و تولید مواد معدنی، ملی فولاد، میدکو و ملی مس به عنوان منتخبان مسابقات آتش‌نشانی و براساس سهمیه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برخی از واحدهای زیرمجموعه سازمان و نیز شرکت های فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان به این مسابقات دعوت شده اند.

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو با بیان اینکه نرم افزار ویژه ای برای برگزاری مسابقات طراحی شده است، گفت: در این نرم افزار، آموزش های تخصصی علمی و عملیاتی مسابقات طراحی شده است.

وی ادامه داد: در بخش عملیاتی، 6 مرحله عملی تدارک دیده شده است. در پایان دوره نیز، از شرکت‌های برتر اول تا سوم تقدیر خواهد شد.

به گفته وی، برگزاری نخستین المپیاد علمی- عملیاتی آتش‌نشانی ایمیدرو طی روزهای ششم تا هشتم خرداد 1403 به میزبانی مجتمع مس شهربابک در استان کرمان برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان