فولاد شادگان دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است

دکتر هاشم خنفری، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی

فولاد شادگان دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است
صفحه اقتصاد -

منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مسئولان محلی و مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان با بیان اینکه این شرکت از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی می باشدکه از طریق عمل به رسالت تولیدی و مسئولیت های اجتماعی، به امنیت پایدار و توسعه اجتماعی منطقه کمک شایانی نموده، تاکید کرد حضور مدیر عامل این شرکت در نشست هایی با محوریت رفع مشکلات مردم به عنوان رکن اصلی تحقق اهداف  کشور در جهش تولید، مایه دلگرمی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، دکتر هاشم خنفری مسئولیت اجتماعی این شرکت در قبال اقشار مردم را بیشتر از سایر ارگانها و نهادها دانست و گفت: هدفمندسازی اعتبارات مصوب مسئولیت های اجتماعی بر اساس نیازهای جامعه و همسو با معیارهای سازمان باشد تا مردم بیشترین بهره را از مزایای این خدمات ببرند.

وی افزود: اشتغال زایی خواسته اصلی مردم است اما به عنوان نماینده این مردم شریف، اعلام می نمایم که  شهرستان شادگان در حوزه های عمران، آموزش و فرهنگ نیز نیازمند همراهی و رسیدگی ویژه است.

خنفری از پیگیری توسعه فولاد شادگان و شرکت های دیگر در دیدار با رئیس جمهور و دریافت نظر مساعد دولت در این خصوص خبر داد و یادآور شد: ما در این مسیر همراه و همدل هستیم که بتوانیم کلیه ظرفیت های بلقوه شهرستان را بلفعل کنیم و به زودی شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش منطقه به دست جوانان و نخبگانش باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان