رئیس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران در غرفه فولاد اکسین خوزستان:

تحریم‌ها را بی اثر‌ کرده‌ایم

رئیس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: حضور فولاد اکسین در بازارهای بین المللی و صادرات محصولات به کشورهای مختلف جهان مایه مباهات و افتخار است.

تحریم‌ها را بی اثر‌ کرده‌ایم
صفحه اقتصاد -

دکتر جلیلی با حضور در غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در خصوص نقش برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در کشور در راستای تحریم ناپذیری، اظهار کرد: نمایشگاه ها نقش بسیار مثبتی در بحث توسعه صادرات دارند و می توانند نقش بسیار پررنگی در جهت توسعه صادرات محصولات غیر نفتی ایفا کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان،وی افزود: در سراسر کشور بالغ بر ۳۵ سایت نمایشگاهی وجود دارد که سالانه نمایشگاه‌های متعددی را در جهت معرفی محصولات تولیدی داخل و شناساندن این تولیدات به بازارهای خارجی برگزار می کنیم.

جلیلی در خصوص تحریم های ظالمانه دشمنان عنوان کرد: چندین سال است که تحریم هستیم اما برگزاری چنین رویدادهایی مثل ایران اکسپو ۲۰۲۴ میتوانند نقشی بسیار موثر در دور زدن تحریم ها داشته باشند و توسعه صادرات کمک کنند.

رئیس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران با بیان اینکه حضور قدرتمند شرکت فولاد اکسین خوزستان در عرصه صادرات ایران مایه افتخار ما است، خاطرنشان کرد: اینکه یک شرکت توانمند داخلی تولیدات خاصی دارد که مورد نیاز جهان است و می تواند این تولیدات را که ساخت داخل هستند را صادر کند مایه مباهات و افتخار است.

جلیلی در پایان عنوان کرد: فولاد اکسین در جهت ماموریت های ذاتی خود همیشه در کشور پیشرو بوده و همیشه در همه نمایشگاه های مرتبط نیز حضوری فعال داشته است و از این رو باید قدردان این مجموعه توانمند داخلی بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان