پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد شادگان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

مهندس حسین کهزاد در پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مؤمنان در ماه پربرکت رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال را به عموم مسلمانان به خصوص خانواده بزرگ شرکت صنعت فولاد شادگان تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد شادگان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر
صفحه اقتصاد -

در متن این پیام چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پایان بهار معنویت،#رمضان_کریم، خداوند منان را برای توفیق دوباره درک این ماه عظیم و بهره مندی از برکات بی کران آن، شاکر وسپاسگزارم و امیدوارم تا حال که پس از یک ماه میهمانی خدا، وارد عید اولیاء الله می شویم، با بهره مندی از ره آوردهای معنوی بسیار ارزشمند شهر الله، به گونه ای در مسیر زندگی گام نهیم که سعادت دنیا و آخرت را برای خود رقم زنیم.

اکنون پروردگار متعال را به برکت این #روز_مبارک سوگند می‌دهم تا  ما را مورد عنایت خویش قرار دهد تا بتوانیم مصمم‌تر از گذشته در سایه مجاهدت و مسرت معنوی حاصله از یک ماه خود سازی در این ماه عزیز  در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و در سال جهش تولید با مشارکت مردم دلیلی برای تجلی این شعار و خودکفایی اقتصادی کشور عزیزمان ایران گردیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه‌ی همکاران و خانواده های معزز آنان فرا رسیدن این #عید_مبارک و حلول #ماه_شوال را تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزو می کنم تا همه ما از پاداش رحمانی و انعام رحیمی پروردگار عالمیان بهره‌مند شویم.

فولاد

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان