برگزاری نشست هم اندیشی معاون وزیربهداشت با مدیران عامل شرکت های تجهیزات پزشکی منطقه ویژه اقتصادی پیام

نشست هم اندیشی دکتر سیدحیدر محمدی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان غذا و دارو با مدیران عامل شرکت های تولید کننده محصولات فناورانه حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد.

برگزاری نشست هم اندیشی معاون وزیربهداشت با مدیران عامل شرکت های تجهیزات پزشکی منطقه ویژه اقتصادی پیام
صفحه اقتصاد -

در این نشست که با حضور اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و سعیدرضا شاهمرادی مدیرکل جدید تجهیزات پزشکی سازمان غذا و داروی کشور برگزار شد، مدیران عامل این شرکت ها به بیان مسایل و مشکلات خود در زمینه های تولید، واردات مواد اولیه و صادرات پرداختند.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان غذا و دارو نیز در این جلسه با اشاره به توسعه ظرفیت های تولیدی در کشور اعلام کرد: امروز به همت جوانان نخبه، ساخت تجهیزات پزشکی در ایران پرشتاب است.

حیدر محمدی با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح واحد تولید کننده تروکارهای لاپاراسکوپی بودیم، تصریح کرد: این واحد موفق به تولید اجزای این تروکارها برای تامین نیازهای داخلی شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از ابزارهای مورد نیاز عمل های جراحی در همین مجموعه تولید می شود، بیان کرد: امروز همچنین شاهد افتتاح یکی از مجموعه های بزرگ تولید کننده لوازم مصرفی مورد نیاز در صنعت پزشکی بودیم که توسط یک شرکت دانش بنیان باکیفیت و فناوری بالا تولید می شود.

محمدی با بیان اینکه تجهیزات و کالاهای تولید شده در این واحدها با کیفیت بسیار بالایی در حال عرضه است، عنوان کرد: بیشتر این شرکت ها توانایی صادرات به کشورهای منطقه و حتی فرامنطقه ای را داشته که تعدادی از آنها تائیدیه اروپا را گرفته و برخی دیگر نیز در حال اخذ این تائیدیه ها هستند.

رییس سازمان غذا و دارو در ادامه گفت: این امر نشان دهنده ارتقا و پیشرفت ایران در حوزه سلامت است و این نوید را می دهد که در این مسیر روز به روز در حال پیشرفت هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان