آگهی فراخوان عمومی جهت شناسایی و ارزیابی پیمانکار

شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری در نظر دارد پروژه " افزایش مخازن مایع و گازی اکسیژن و نیتروژن واحد ASP موجود شرکت فولاد سفید‌دشت چهار محال و بختیاری به روشEPC" خود را از طریق مناقصه عمومی دو مرحله‌ای واگذار نماید.

آگهی فراخوان عمومی جهت شناسایی و ارزیابی پیمانکار
صفحه اقتصاد -

شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری در نظر دارد پروژه " افزایش مخازن مایع و گازی اکسیژن و نیتروژن واحد ASP موجود شرکت فولاد سفید‌دشت چهار محال و بختیاری به روشEPC" خود را از طریق مناقصه عمومی دو مرحله‌ای به  شرکتهای توانمند دارای رتبه مربوطه از سازمان برنامه و بودجه کشور که طی ده سال اخیر پروژه های مشابه EPC را اجرا نموده باشند، واگذار نماید.

الف- مدت اجرا : 18 ماه شمسی

ب- محل اجرا : استان چهارمحال و بختیاری - شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

ج- مبلغ تقریبی ضمانتنامه شرکت در مناقصه : -/30.100.000.000ریال

پیمانکارانی که دارای شرایط مندرج در آگهی می ‌باشند و آمادگی اجرای پروژه را دارند می‌توانند نسبت به دریافت مدارک ارزیابی کیفی از طریق آدرس اینترنتی www.sdsteel.ir در لینک مربوط به"مزایده‌ها و مناقصه‌ها" اقدام و مدارک ذکر شده در آگهی را طبق ردیف‌های مندرج در فرم ارزیابی کیفی بصورت لوح فشرده و همچنین یک نسخه کاغذی با امضاء و مهر اصل به همراه سایر مدارک مورد نیاز و نامه اعلام آمادگی خود، حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 15:00) روز شنبه مورخ 07/11/1402 به آدرس کیلومتر 35 جاده شهرکرد- بروجن، شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، مدیریت خرید، امور قراردادها (تلفن تماس 70-03834264461 داخلی 7236) تحویل نمایند. بدیهی است به مدارکی که پس از انقضای مهلت مقرر ارائه گردد، هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.

لازم به ذکر است پس از بررسی و تعیین صلاحیت از متقاضیان واجد شرایط که با توجه به دستورالعمل، امتیاز قابل قبول را کسب نمایند، جهت شرکت در مناقصه دعوت بعمل خواهد آمد.

    ارائه مدارک فوق‌الذکر توسط پیمانکاران هیچگونه حقی برای آنها جهت شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

    بدیهی است در صورتیکه مدارک ارائه شده جهت ارزیابی توسط پیمانکار با واقعیت مطابقت نداشته باشد، شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری بر طبق ضوابط خود عمل خواهد نمود.

آدرس دسترسی به اسناد مناقصه https://sdsteel.ir/smo.aspx?id=1032

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان