برای نخستین بار در گروه فولاد مبارکه محقق شد؛

عملیاتی شدن چارچوب ITIL۴ در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال وبختیاری

برای نخستین بار در گروه فولاد مبارکه چارچوب ITIL4 در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

عملیاتی شدن چارچوب ITIL4 در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال وبختیاری
صفحه اقتصاد -

مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت ضمن اعلام این خبـر در تشـریح الگـوی ITIL4 گفـت: ITIL مجموعـه ای از روش هـا، بـا هـدف هم راستاسـازی نیازمندی هـای کسـب وکار و فنـاوری اطلاعـات اسـت. جدیدتریـن ویرایـش چارچـوب، همسـو بـا انقلاب صنعتـی چهـارم بـا نـام ITIL4، به عنـوان یـک الگـوی جامع و کامل برای مدیریت خدمات دیجیتالی با تمرکز بر خلق ارزش مشترک و تطبیق با سایر چارچوب های چابک مدیریتی عرضـه شـده اسـت.

جمشـید علی بابایـی اظهـار کـرد: بـا توجـه بـه اهمیـت حرکـت صنعـت فـولاد کشـور بـه سـمت هوشمندسـازی و تحقـق طـرح تحـول دیجیتـال، ضـرورت طراحـی و پیاده سـازی چارچـوب ITIL4  در اجرای طرح تحول دیجیتال حائز اهمیت است و در همین راستا شـرکت فولاد سفیددشـت چهارمحال و بختیاری با همکاری شرکت مهندسی ایریسا توانست برای نخستین بار در گـروه فـولاد مبارکـه چارچـوب ITIL4 را به مرحله بهره بـرداری برسـاند.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت و همکاری شرکت ایریسا، گفت: شرکت فولادسفیددشت در راسـتای تحقـق طـر ح تحـول دیجیتـال اقداماتـی نظیـر راه انـدازی زیرسـاخت شـبکه متناسـب و همسـو بـا کارخانـه هوشمند، ISMS،ITIL4  و ICT masterplan را در دستور کار قرار داده تا بتواند در راستای سیاست شرکت فولاد مبارکه در تحقق طـرح تحـول دیجیتـال گام بـردارد

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان