نتیجه انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی همدان در اسفند ماه ۱۴۰۲ + تعداد آراء نمایندگان مجلس همدان

در این خبر به توضیحاتی درباره نتیجه انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی همدان در اسفند ماه ۱۴۰۲ و تعداد آراء نمایندگان مجلس همدان پرداخته شده است.

نتیجه انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی همدان در اسفند ماه ۱۴۰۲ + تعداد آراء نمایندگان مجلس همدان
صفحه اقتصاد -

حمیدرضا حاجی بابایی و عباس صوفی در حوزه انتخابیه همدان و فامنین بیشترین میزان آراء را کسب کردند و به عنوان نماینده منتخب مردم راهی مجلس دوازدهم شدند.

حاجی بابایی با کسب ۵۸ هزار و ۳۴۹ رای و صوفی با ۴۷ هزار و ۹۳۴ رای به ترتیب با کسب بیشترین آرا از مجموع آرای صحیح ماخوذه ۲۰۶ هزار و ۵۷۶ رای به عنوان منتخبان مردم حوزه انتخابیه همدان و فامنین انتخاب شدند.

حوزه انتخابیه همدان دارای ۲ کرسی در خانه ملت است که در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۹۳ داوطلب یعنی به ازای هر کرسی ۴۶ نامزد در آن با یکدیگر رقابت کردند.

۲۸۸ شعبه ثابت و سیار در شهر همدان ، مریانج و بخش مرکزی، ۳۲ شعبه در حوزه فرعی شرا، ۳۴ شعبه در حوزه فرعی فامنین و بخش مرکزی، ۲۱ شعبه در حوزه فرعی شرا برای جمع آوری آرای مردم‌ در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده بود.

حاجی بابایی و صوفی منتخبان مردم حوزه همدان و فامنین شدند

۵۵۰ هزار و ۵۰۳ نفر در شهرستان همدان، ۳۳ هزار و ۱۰۴ نفv در فامنین و در مجموع ۵۸۳ هزار و ۶۰۷ نفر در حوزه انتخابیه همدان و فامنین واجد شرایط رای دادن بودند.

 نتایج انتخابات درحوزه انتخابیه نهاوند

رئیس حوزه انتخابیه نهاوند گفت: جمع آراء مأخوذه صحیح در حوزه انتخابیه نهاوند ۷۳ هزار و ۵۰۸ رأی بود.

ضرغام احمدوند، رئیس حوزه انتخابیه نهاوند اعلام کرد: جمع آراء مأخوذه صحیح در این حوزه انتخابیه ۷۳ هزار و ۵۰۸ رأی بود که علیرضا نثاری با ۱۸ هزار و ۴۴۶ رأی به عنوان منتخب مردم نهاوند به مجلس راه یافت.

وی افزود: اصغر جهانیان با ۱۰ هزار و ۱۳۸ رأی، محمد بحیرائی با ۸۰۷۸ رأی، علیرضا شهبازی با ۷۶۰۴ رأی، مصطفی کاویانی با ۷۳۴۰ رأی، محمدصامد جهانیان با ۶۱۵۰ رأی، علیرضا خزائی با ۳۱۶۰ رأی، سامان قیصری با ۲۳۳۱ رأی، ندا سوری با ۱۲۱۲ رأی، غلامرضا خزایی با ۱۰۳۶ رأی و حجت‌الله بهرکشکول با ۱۰۱۰ رأی در جایگاه دوم تا دهم قرار دارند.

احمدوند ادامه داد: امید جلالوند با ۹۶۱ رأی، عبدالوحید خزائی با ۹۴۸  رأی، محسن هنرور با ۶۶۲ رأی، فتحعلی سراحی با ۶۵۵ رأی، مهدی قیطاسی با ۵۰۴ رأی، علی‌جعفر خزائی با ۵۰۳ رأی، عیسی سراقی با ۴۸۰ رأی، ذبیح‌الله جلالوند با ۴۱۹ رأی و حجت‌الله فاطمی‌کیا با ۳۸۵ رأی در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

وی اضافه کرد: فاطمه آقانوری با ۲۴۱ رأی، مهری زرین‌فرد با ۲۰۷ رأی، رحم‌خدا مولوی با ۱۸۶ رأی، احسان سیاه‌پوشی با ۱۵۵ رأی، صفدر ابوالفتحی با ۱۲۶ رأی، لیلی حیدری با ۱۲۵ رأی، احمد پیرحیاتی با ۱۰۷ رأی، مصطفی ولی‌زاده با ۹۳ رأی، حبیب قیاسی با ۹۱ رأی، بهنام بیجنوند با ۶۲ رأی، زهرا کورانی با ۵۳ رأی، سعید کیانی با ۱۹ رأی و علی ذولفقاری با ۱۳ رأی در جایگاه‌های دیگر قرار دارند.

رئیس حوزه انتخابیه نهاوند ادامه داد: اینک در اجرای ماده ۸۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان نهاوند برای قبول شکایات آماده است.

وی خاطرنشان کرد: در ضمن به استناد تبصره‌های ۱، ۲و ۳ ماده مذکور کسانی‌ که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، می‌توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذرأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تـسلیم دارند و شکایـاتی قابل رسیدگی خواهند بود که مشـخصات شاکـی یا شاکـیان شـامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن (در صورت داشتن تلفن) و اصل امضای شاکی را داشته باشد. همچنین در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم کند و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است.

انتخابات مجلس در ملایر به دور دوم کشید

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه این شهرستان نخستین حوزه انتخابیه‌ای بود که موفق به شمارش و تجمیع آراء شد، گفت: در مجموع در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر ۹۳ هزار و ۵۲۲ رأی مأخوذه داشتیم که از این تعداد، ۸۸ هزار و ۲۵۵ رأی صحیح به دست آمد.

سلمان اسماعیلی شنبه ۱۲ اسفند در جمع خبرنگاران، برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ را پیروزی بسیار بزرگ و چشمگیری خواند و اظهار کرد: منتخب اول مردم ملایر حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه با ۲۲ هزار و ۸۹۷ رأی با کسب ۲۵.۹۴ درصد آراء به‌عنوان منتخب اول مردم ملایر به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

وی تصریح کرد: حسین احمدی با  ۱۶ هزار و ۶۸۷ رأی معادل  ۱۸.۹۱ درصد و احمد آریائی‌نژاد با ۱۶ هزار و ۶۱۲ رأی معادل ۱۸.۸۲ درصد آراء به عنوان نفرات دوم و سوم، به علت عدم کسب ۲۰ درصد آراء به مرحله دوم راه یافتند.

اسماعیلی افزود: طبق قانون، زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات پس از تأیید نهایی نتایج انتخابات در وزارت کشور و هماهنگی با شورای نگهبان در یک فرصت یک ماهه اعلام خواهد شد.

وی این انتخابات شکوهمند را به محضر همه مردم ایران، مقام معظم رهبر، نیروی‌های انقلاب، خانواده شهدا،  مؤمنین و متدینین و همه علاقمندان و دلسوزان و خیرخواهان ایران تبریک گفت و افزود: به لطف خداوند یک پیروزی بزرگ ملی به واسطه مشارکت بالای مردم ایران، استان همدان و شهرستان ملایر ثبت و ضبط شد.

فرماندار ویژه ملایر با تأکید بر اینکه پیروزی قطعی این میدان مردم بودند، تصریح کرد: طرف بازنده حماسه یازدهم اسفندماه بدخواهان، تحریم‌کنندگان انتخابات، آمریکا و صهیونیسم بودند که بیش از یک‌سال بر طبل تحریم انتخابات کوبیدند و چیزی جز شکست نصیب‌شان نشد.

 نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه بهار- کبودراهنگ

در اجرای ماده ۲۷ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۹۵ آیین نامه اجرایی آن، به اطلاع کلیه اهالی حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ می‌رساند که انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه مورخ ۱۱ اسفند در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ برگزار شد.

مجتبی فیض‌اللهی، رئیس حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ اعلام کرد: جمع آراء مأخوذه صحیح در این حوزه انتخابیه ۱۰۲ هزار و ۳۹۲ رأی بود که فتح‌الله توسلی با ۳۸ هزار و ۱۹۵ رأی برای دومین دوره متوالی به عنوان منتخب مردم بهار و کبودراهنگ به بهارستان راه یافت.

روح‌الله نباتی با ۳۴ هزار و ۲۰۸ رأی، علیرضا طیبی با ۲۳۸۳ رأی، علی حمیدی با ۲۳۸۲ رأی، جمشید نعمتی با ۲۲۹۷ رأی، آیت قره‌قانی با ۲۲۵۲ رأی، فریدون مهوارعسگری با ۱۹۶۷ رأی، احمد رستمی با ۹۶۳ رأی، ماهرخ قنبری‌مهذب با ۸۷۱ رأی و رضا عسکری با ۷۸۲ رأی در جایگاه دوم تا دهم قرار دارند.

محمداسمعیل رستمی‌نیا با ۷۲۰ رأی، مقصود قاسمی با ۶۷۶ رأی، جابر مجیدی‌نیک با ۶۲۷ رأی، فتح‌الله غفاری با ۶۲۵ رأی، علی افراشته با ۵۱۶ رأی، حسن یعقوبی با ۴۸۴ رأی، محمد زرقانی با ۴۳۱ رأی، امیر عبدی با ۳۶۱ رأی، محمدتقی محمدی با ۳۳۳ رأی، مصطفی برزگر با ۳۲۵ رأی، محمد جعفری با ۳۲۰ رأی، محمدهادی فرجی‌آرمان با ۲۹۶ رأی، مهرداد رسولی با ۲۸۷ رأی، علیرضا باقری با ۲۸۰ رأی، سلمان رضائی با ۲۷۰ رأی، یوسف غلامی با ۲۶۱ رأی، حبیب عبادی‌آرام با ۲۵۸ رأی، سمیه علی‌زاده با ۲۴۸ رأی، مهدی مرادی با ۲۴۳ رأی، محمد خانی با ۲۲۵ رأی، مسعود معصومی با ۱۷۸ رأی، سیدمحمدرضا نظری با ۱۷۲ رأی، الهام مینائی با ۱۶۵ رأی، سمیرا نادری‌سهامی‌ضمیر با ۱۶۵ رأی، محمدتقی زینتی‌شایان با ۱۴۹ رأی، حسین سماواتی با ۱۴۸ رأی، مرتضی سپهرنوش‌جانی با ۱۴۰ رأی، سیدمحمدرضا حسینی‌رضا با ۱۲۹ رأی، محمد به‌جامه با ۸۶ رأی، احسان محرابی‌توانا با ۸۱ رأی، مجید طاهری با ۶۸ رأی، محسن سپهری‌فاخر با ۶۲ رأی، مصطفی نوروزی با ۴۶ رأی و محمود علی‌زاد با ۴۲ رأی در جایگاه‌های دیگر قرار دارند.

 نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه رزن- درگزین

در اجرای ماده ۲۷ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۹۵ آیین نامه اجرایی آن، به اطلاع کلیه اهالی حوزه انتخابیه رزن- درگزین می‌رساند که انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه مورخ ۱۱ اسفند در حوزه انتخابیه رزن- درگزین برگزار شد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار، رئیس حوزه انتخابیه رزن و درگزین اعلام کرد: جمع آرای مأخوذه صحیح در این حوزه انتخابیه ۵۶ هزار و ۹۶۳ رأی بود که سیدابوالحسن مصطفوی‌غمام با ۱۶ هزار و ۲۸ رأی به عنوان منتخب مردم رزن و درگزین به مجلس راه یافت.

حسن لطفی با ۱۲ هزار و ۲۴۰ رأی، کرم اصفهانی با ۹۷۱۰ رأی، احمد بهرامی با ۵۳۶۲ رأی، فاطمه اسدی‌حبیب با ۱۹۹۵ رأی، ولی‌الله حقویردی با ۱۷۴۶ رأی، علی محمدی با ۱۷۴۴ رأی، اسدالله همراهیان‌ستوده با ۱۶۱۳ رأی، حسین عطاءاللهی با ۱۴۶۰ رأی و سعید شاهدی‌پور با ۵۶۶ رأی در جایگاه دوم تا دهم قرار دارند.

حامد قاسمی‌یمینی با ۴۹۷ رأی،  اکرم خالق‌وردی با ۴۹۲ رأی، موسی رسولی با ۴۳۶ رأی، هاشم مهوارکریمی با ۲۵۵ رأی، سیدمحمد حسینی با ۲۴۴ رأی، جعفرعلی رازینی با ۱۶۰ رأی، حسین شیری‌یان‌یسار با ۱۳۷ رأی، حسن عباسی‌نژاددهقان با ۱۳۴ رأی، داود حبیبی با ۱۰۱ رأی، علی بهشتی‌صدر با ۴۵ رأی، مهدی نادری‌مطلع با ۲۷ رأی ۲۲، محمدرضا حیدری با ۲۶ رأی و سیاوش عطائی با ۱۶ رأی در جایگاه‌های دیگر قرار دارند.

اینک در اجرای ماده ۸۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان رزن برای قبول شکایات آماده است.

در ضمن به استناد تبصره‌های ۱، ۲ و ۳ ماده مذکور کسانی‌ که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، می‌توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذرأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تـسلیم دارند و شکایـاتی قابل رسیـدگی خواهـند بـود که مشـخصات شاکـی یا شاکـیان شـامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن (در صورت داشتن تلفن) و اصل امضای شاکی را داشته باشد.

نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه تویسرکان

 رئیس حوزه انتخابیه تویسرکان گفت: جمع آرای مأخوذه صحیح در این حوزه انتخابیه ۳۵ هزار و ۶۴۸ رأی بود.

حسین افشاری، رئیس حوزه انتخابیه تویسرکان اعلام کرد: جمع آرای مأخوذه صحیح در این حوزه انتخابیه ۳۵ هزار و ۶۴۸ رأی بود که محمدمهدی مفتح با ۱۰ هزار و ۳۹۲ رأی به عنوان منتخب مردم تویسرکان برای هشتمین دوره به بهارستان راه یافت.

وی افزود: علی‌اشرف پیری با ۵۱۹۱ رأی، داریوش پاک‌بین با ۳۷۹۷ رأی، محمدحسن بیات با ۳۱۹۸ رأی، اسدالله ناصری با ۲۹۴۷ رأی، حسین بابایی با ۲۶۶۷ رأی، میلاد نورعلیئی با ۱۴۹۰ رأی، اکبر زین‌العابدینی با ۱۲۴۲ رأی، اکبر بیات با ۱۰۶۸ رأی، حامد زنگنه با ۶۸۳ رأی، صابر احمدونددهنوی با ۵۵۰ رأی، جعفر عبدالملکی با ۳۶۴ رأی، سجاد شهری‌زاده با ۳۴۱ رأی، جابر تیموری با ۳۱۹ رأی، جواد بیات با ۲۸۰ رأی، آزاده آقاحسینی با ۲۳۹ رأی، حجت بت‌شکن با ۲۲۶ رأی، شهلا خوشبخت با ۱۹۵ رأی، مجید قمری با ۱۳۳ رأی، ابوالفضل حمزه‌پور با ۸۷ رأی، عباس سوری با ۸۳ رأی، علی فهیم با ۶۳ رأی، محمدبهرامی دارانی با ۲۹ رأی، حمید سلیمانی با ۲۷ رأی، علیرضا بیات با ۱۵ رأی، علی صدیق با ۹ رأی، علی رسولی با ۷ رأی، ایمان سیستان با ۴ رأی و عباس حسینی‌راد با ۲ رأی به ترتیب رأی‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

رئیس حوزه انتخابیه تویسرکان ادامه داد: اینک در اجرای ماده ۸۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان بهار برای قبول شکایات آماده است.

وی افزود: در ضمن به استناد تبصره‌های ۱، ۲ و ۳ ماده مذکور کسانی‌ که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، می‌توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذرأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تـسلیم دارند و شکایـاتی قابل رسیدگی خواهند بود که مشـخصات شاکـی یا شاکـیان شـامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن (در صورت داشتن تلفن) و اصل امضای شاکی را داشته باشد. همچنین در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم کند و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است.

 

 

حوزه انتخابیه

ردیف

نام نام خانوادگی

کدانتخاباتی

تعداد آرا

وضعیت گرایش

 

 

همدان و فامنین
۱ حمیدرضا حاجی‌بابایی ۱۷۳      
۲          
اسد آباد
۱ اکبر رنجبرزاده ۳۲ ۱۶۰۷۱ منتخب  
بهار و کبودراهنگ
۱ فتح‌الله توسلی ۱۴۲ ۳۸۱۹۵ منتخب  
تویسرکان
۱ محمدمهدی مفتح ۷۳ ۱۰۳۹۲ منتخب  
رزن و درگزین
۱ ابوالحسن مصطفوی ۷۹ ۱۶۰۲۸ منتخب  
ملایر
۱ احد آزادی خواه  ۵۱۷ ۲۲۸۹۷ منتخب  
۲ حسین احمدی مرحله دوم
احمد آریایی‌نژاد
نهاوند
۱          
مجموع حوزه‌های انتخابیه ۹ نفر
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان