سریع‌ترین راه ثبت شرکت

ما با سال ها تجربه و تخصص در این حوزه به شما این اطمینان را می‌دهیم تا شرکت شما را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

سریع‌ترین راه ثبت شرکت
صفحه اقتصاد -

در دنیای پر هیاهوی امروز، انتخاب برندی که ارزش انجام سفارش‌های شما مشتریان عزیز را داشته باشد کار چندان آسانی نیست. با وجود انبوه مجموعه های ثبت، پیدا کردن برندی که کیفیت بالایی در انجام کار های شما داشته باشد و بتواند به طور کامل همه‌ی نیازهای شما را برطرف کند دشوار است. وقتی نوبت انتخاب برندی می‌شود مهم است که دنبال برندی باشید که به شما اعتماد کامل بدهد. برندی که خدمات خود را با بالاترین کیفیت ممکن ارئه کند و به مشتریان خود اهمیت و ارزش بالایی واگذار کند. مجموعه های‌ثبت همه‌ی این معیار ها را بر آورده می‌کند. مجموعه ما اینجا است تا  به شما در این زمینه کمک کند. ما با سال ها تجربه و تخصص در این حوزه به شما این اطمینان را می‌دهیم  تا شرکت شما را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

 

اهمیت ثبت شرکت

مهم‌ترین عامل ثبت شرکت این است که باعث می‌شود تا همه‌ی فعالیت های شرکت از جنبه قانونی برخوردار شوند و همچنین شرکت از مزیت، ارزش و اعتبار برخوردار می‌شود. در ایران تا شرکتی به ثبت قانونی نرسد هیچ اعتبار و ارزشی ندارد و همه‌ی فعالیت‌های آن دارای پیگرد قانونی خواهد بود. از ویژگی های دیگر ثبت شرکت می‌توان به: امکان برند سازی محصول، امکان ایجاد شراکت با سرمایه گذاران کلان، اسناد و مدارک رسمی، رقابت با سایر رقبا و مواردی از این قبیل را می‌توان اشاره کرد. مجموعه بزرگ های‌ثبت این امکان را برای شما فراهم آورده است که شرکت خود را در کمترین زمان ممکن به ثبت برسانید تا سریع تر به اهداف خود در این زمینه دست پیدا کنید.

مراحل ثبت شرکت

همان گونه که اشاره کردیم ثبت شرکت دارای مراحل و پروسه‌های طولانی مدت است که برای به ثبت رساندن آن باید همه‌ی آن مراحل را طی کنید؛ اما مجموعه ما این امکان را برای شما فراهم آورده است که در کمترین زمان ممکن به اهداف خود دست پیدا کنید. در اولین گام برای ثبت شرکت خود باید ابتدا نوع شرکت و اهداف مورد نظر خود را مشخص نمایید و پس از طی نمودن مراحل فوق می‌توانید وارد سایت های‌ثبت شوید تا کارشناسان مجموعه ما شما را از شرایط، مراحل ثبت شرکت آگاه سازند. و در نهایت شرکت شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه به صرفه تر نسبت به سایر رقبا به ثبت نهایی و قانونی برسانند.

سریع‌ترین روش ثبت شرکت

اگر از آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه به صرفه شرکت خود را به ثبت قانونی برسانید. پیشنهاد ما به شما مجموعه بزرگ های‌ثبت است. مجموعه بزرگ های‌ثبت با سال ها فعالیت در حوزه ثبت شرکت‌ها این امکان را برای شما کارفرماین عزیز فراهم آورده است که با مراجعه به درگاه سریع‌ترین راه ثبت شرکت شرکت خود را با هزینه به صرفه و در کم‌ترین زمان ممکن به ثبت برسانید. مجموعه ما با تجربه و دانش کافی در این حوزه تمامی مراحل ثبت سریع شرکت را برای شما انجام می‌دهد و شما تنها کافی است تا مدارک مورد نیاز را به ما ارائه دهید و مابقی مراحل را به ما بسپارید.

سریع ترین راه ثبت تغییرات شرکت

گاهی اوقات ممکن است بعد از تاسیس شرکت بنا به هر دلیلی نوع شرکت یا نوع فعالیت و... آن تغییر کند. در این مورد یکی از حیاتی ترین مسائل ثبت سریع این تغییرات است. ثبت تغییرات شرکت نیز همانند ثبت شرکت دارای مراحل و شرایطی است که باید طی شود پس باید در این مورد دقت لازم را به خرج دهید و موسسه‌ای را انتخاب کنید که در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا تغییرات شرکت شما را ثبت کند. در این مرحله است که باز هم مجموعه بزرگ های‌ثبت به کمک شما خواهد آمد. با مراجعه به درگاه ثبت تغییرات شرکت می‌توانید تغییرات شرکت خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

88888

نحوه ثبت شرکت

ثبت شرکت در ایران مراحل و شرایطی دارد که انجام دادن همه‌ی آن‌ها الزامی است. برای ثبت شرکت باید به ترتیب مراحل زیر عمل کنید:

  • انتخاب نوع فعالیت شرکت
  • ایجاد نام معتبر برای شرکت
  • انتخاب اعضا و جایگاه شغلی آن‌ها
  • طی کردن مراحل ثبت در سامانه ثبت شرکت
  • امضا کردن اساس نامه های شرکت
  • ارسال کردنن مدارک به اداره ثبت
  • درخواست ثبت

که همه‌ی این موارد ثبت را مجموعه بزرگ های ثبت برای شما در کم‌ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک  انجام خواهد داد. جهت اطلاع دقیق از نحوه ثبت شرکت می‌توانید وارد درگاه های ثبت شوید تا با بهترین کارشناسان خبره مجموعه ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

انواع شرکت‌های قابل ثبت

  • شرکت با مسئولیت محدود
  • شرکت سهامی
  • شرکت تضامنی
  • شرکت مختلط غیر سهامی
  • شرکت مختلط سهامی
  • شرکت تعاونی تولید و مصرف
  • شرکت نسبی

هر کدام از این شرکت ها شرایط و مراحل خاص خود را دارند که با یکدیگر تفاوت دارند؛ اما جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد. مجموعه‌ی های ثبت، همه نوع از شرکت ها را در کمترین زمان و با هزینه به صرفه تر نسبت به سایر رقبا انجام می‌دهد. فقط کافی است این کار را به کارشناسان خبره مجموعه ما بسپارید.

هزینه ثبت شرکت

سوالی که همیشه در مورد ثبت شرکت ها  مطرح می‌شود در ارتباط با هزینه‌های آن است هزینه ثبت شرکت به عوامل گوناگونی بستگی دارد و نمی‌توان به طور دقیق مبلغ معینی برای آن بیان کرد؛ اما شما مشتریان عزیز می‌توانید جهت اطلاع دقیق از جزئیات هزینه های ثبت شرکت  با شماره‌(۰۲۱۴۵۴۰۳) تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مجموعه ما به طور کاملا رایگان شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

99999

چرا باید های ثبت را انتخاب کنیم؟

مجموعه های‌ثبت برای راحتی شما کارفرمایان عزیز مزیت‌های زیادی را فراهم آورده است. اگر دنبال ثبت شرکت با هزینه به صرفه و در کم ترین زمان ممکن به صورت آنلاین هستید. پیشنهاد ما به شما مجموعه های ثبت است. مجموعه های ثبت با بیش از 15 سال سابقه، یکی از پیشگامان در زمینه ثبت شرکت و سایر خدمات مربوط به بازرگانی و شرکتی است. خدمات ما در بالاترین کیفیت و استاندارد های روز دنیا ارائه می‌شود. چیزی که باعث شده است تا مجموعه ما با سایر رقبا تمایز ایجاد کند همواره رضایت مشتریان است. در برند ما رضایت مشتری در اولویت اول قرار دارد. برند ما با ارائه خدمات پس از انجام پروژه و پشتیبانی قوی این اطمینان را به شما مشتریان عزیز می‌دهد که از کیفیت خدمات ما خیالتان تخت باشد و با خیالی آسوده سفارش های خود را به ما بسپارید.

مزیای انتخاب های ثبت

  • ثبت شرکت فقط در طی چند روز
  • تجربه و تخصص بالا در این حوزه
  • پیشتبانی 24 ساعته
  • انجام تمام مراحل ثبت زیر نظر بهترین کارشناسان و وکلای ایران
  • مشاوره رایگان در زمینه ثبت شرکت و مواردی از این قبیل
  • ارائه خدمات پس از انجام پروژه
  • هزینه های مقرون به صرفه نسبت به سایر رقبا
  • امکان انجام پروژه های شما به صورت آنلاین و بدون مراجعه‌ی حضوری شما

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان