جدیدترین قیمت آپارتمان ۸۰ متری در پاسداران امروز ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲

بازار مسکن پاسداران به عنوان یکی از محله‌های مهم و معروف شهر تهران همواره برای زندگی یا سرمایه گذاری مورد توجه بوده است.

جدیدترین قیمت آپارتمان ۸۰ متری در پاسداران امروز ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

پاسداران از محله‌های گران قیمت تهران محسوب می‌شود؛ در حال حاضر قیمت آپارتمان ۸۰ متری در پاسداران حدودا از ۹ تا ۱۳ میلیارد تومان است.

آپارتمان ۸۰ متری فول امکانات در پاسداران

یک آپارتمان ۸۰ متری دو خواب در پاسداران در حالی که ۴ ساله است با قیمت ۱۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه واقع شده و از امکاناتی چوت آسانسور، پارکینگ و انباری استفاده می‌کند.

قیمت آپارتمان ۸۰ متری رو به آفتاب

یک آپارتمان ۸۰ متری رو به آفتاب در پاسداران ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دو خواب بوده و امکانات آن کامل است. آپارتمان مد نظر در سال ۱۳۸۶ ساخته شده اما به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد.

قیمت آپارتمان نوساز در پاسداران

قیمت یک آپارتمان نوساز و کلید نخورده ۸۰ متری و دو خواب در پاسداران ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است. این آپارتمان که در سال جاری ساخته شده از امکاناتی کامل برخوردار بوده و در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد.

آپارتمان ۸۰ متری نورگیر

یک آپارتمان نورگیر و خوش نقشه ۸۰ متری در پاسداران با امکانات کامل ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است. این واحد در سال ۱۳۹۳ ساخته شده و دو خواب است. آپارتمان ذکر شده در طبقه چهارم ساختمان قرار گرفته و دسترسی بسیار خوبی دارد.

آپارتمان ۸۰ متری بازسازی شده

قیمت یک آپارتمان ۸۰ متری دو خواب و بازسازی شده در پاسداران ۱۰ میلیارد تومان است. این آپارتمان در طیقه اول ساختمان قرار دارد و ساخت ۱۳۸۷ است. این آپارتمان کاملا بازسازی شده و از امکانات کامل همراه با سرایدار مقیم و حیاط بزرگ بهره می‌برد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان