مغزی متفکر در کالبدی پولادین

برگزاری وبینار رایگان «هوش مصنوعی در خودرو» توسط شرکت جتکوی ایران‌خودرو

ششمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی راهکارهای فناوری در صنعت خودرو با عنوان کلینیک فناوری خودرو، توسط جتکو از شرکت‌های زیرمجموعه ایران‌خودرو به صورت رایگان برگزار می‌شود.

برگزاری وبینار رایگان «هوش مصنوعی در خودرو» توسط شرکت جتکوی ایران‌خودرو
صفحه اقتصاد -

این وبینار یک‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با موضوع «هوش مصنوعی در خودرو» به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

ایکوپرس- هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های پیشرفته در صنعت خودرو به طور روزافزون سیستم‌های کمک راننده را توسعه می‌بخشد و در این وبینار توضیح داده می‌شود که چگونه این سیستم‌ها با استفاده از سنسورها، داده‌های محیطی و الگوریتم‌های هوش مصنوعی به رانندگان کمک می‌کنند تا رانندگی ایمن‌تر و راحت‌تری را تجربه کنند.

 با افزودن سیستم‌های هوشمند کمک‌راننده به خودروها، ایمنی در جاده‌ها بهبود یافته و خطرات تصادفات کاهش می‌یابد. این سیستم‌ها با شناسایی خطراتی مانند تصادفات، ورود به خطوط مخالف و خروج از مسیر، به راننده هشدار می‌دهند و در برخی موارد، اقدامات ایمنی را به طور خودکار انجام می‌دهند. هوش مصنوعی نقش بسیار مهمی در این سیستم‌ها دارد؛ از تصمیم‌گیری‌های هوشمند برای کنترل سرعت تا تشخیص حواس‌پرتی راننده، همه از قدرت هوش مصنوعی بهره می‌برند.

در این نشست علاوه بر امکان پرسش و پاسخ، نیازهای فناورانه گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه‌های مرتبط نیز اعلام خواهد شد.

در این وبینار سرفصل‌هایی چون، هوش مصنوعی چیست؟، کاربردهای هوش مصنوعی در خودرو، نگاهی به وضعیت فعلی زیر سیستم‌های هوشمند و نگاهی به آینده و گام‌های بعدی حوزه‌ سیستم‌های هوشمند خودرو تشریح می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی yun.ir/ioh682 در این وبینار شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان