اعلام زمان واریز وجه و ثبت‌نام منتخبین طرح عادی و مادران سامانه یکپارچه محصولات سایپا+بخشنامه

زمان واریز وجه و ثبت‌نام منتخبین طرح عادی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی شرکت سایپا برای انواع خودروهای کوییک، ساینا، شاهین و اطلس اعلام شد.

اعلام زمان واریز وجه و ثبت‌نام منتخبین طرح عادی و مادران سامانه یکپارچه محصولات سایپا+بخشنامه
صفحه اقتصاد -

بر اساس اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یاد شده در سال گذشته نسبت به ثبت‌نام اولیه خودروهای کوییک GX، کوییک GXR، کوییک با گیربکس اتوماتیک، کوییک اس با استاندارد 85 گانه،‌ کوییک آر اتوماتیک،‌ کوییک آر دنده‌ای تیپ اس با استاندارد 85گانه،‌ ساینا اس، شاهینG،‌ شاهین با گیربکس اتوماتیک و ‌اطلس G اقدام کردند و در تاریخ 9 فروردین ماه پیامک به آنها ارسال شده،‌ وضعیت واریز وجه و ثبت‌نام شان مطابق جدول (شماره 1)‌ ارایه شده، آمده است.

به گزارش سایپانیوز، همچنین زمان واریز وجه و ثبت‌نام منتخبین ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اعلام شد. لذا آن‌دسته از متقاضیانی که در سال 1402 نسبت به انتخاب خودروهای کوییک GXR، کوییک با گیربکس اتوماتیک،‌‌ شاهین با گیربکس اتوماتیک و شاهینG اقدام کردند و در تاریخ تاریخ 9 فروردین ماه پیامک اطلاع‌رسانی دریافت کرده‌اند،  امکان تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه پیش پرداخت را پیدا کردند. در جدول پیش رو (شماره2)‌ به جزییات پرداخته شده است.

جدول شماره 1 (طرح عادی)

جدول

جدول شماره 2 (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)

جدول

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان