فوری؛ این افراد به ساختمان اورژانس لالی خوزستان حمله کردند

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: حمله افراد ناشناس موجب جراحت کارشناس اورژانس لالی و خسارت به اموال و آمبولانس شد.

فوری؛ این افراد به ساختمان اورژانس لالی خوزستان حمله کردند
صفحه اقتصاد -

به نقل از روابط عمومی اورژانس خوزستان، عارف اصل شرهانی روز جمعه بیان کرد: ساعت ۵:۳۵ صبح امروز افرادی ناشناس با مراجعه حضوری به پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان لالی اقدام به ورود غیرقانونی، ضرب و شتم و ایجاد جراحت به کارشناسان فوریت‌های پزشکی کردند.

وی اظهارکرد: افراد حمله کننده به بهانه مراجعه برای درمان یک مصدوم ناشی از یک نزاع خانوادگی پیش از حضور همکاران و دریافت پاسخ به دلایل واهی اقدام به حمله و هتک حرمت همکاران‌ کردند.

شرهانی تصریح کرد: با وجود رفتار وحشیانه و توهین آمیز افراد مذکور، کارشناسان فوریت‌های پزشکی مستقر در پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اقدامی انسان دوستانه باوجود جراحت ایجاد شده برای آنها در دست‌ها و سر، مبادرت به درمان مصدوم مراجعه شده کرده و پس از انجام اقدامات اورژانسی وی را به بیمارستان امید لالی منتقل کردند.

سخنگوی اورژانس خوزستان ضمن محکومیت این حادثه و مسببان آن گفت: پیگیری قضایی و انتظامی موضوع بلافاصله پس از انتقال مصدوم به بیمارستان آغاز شده و مرکز اورژانس استان کوچک‌ترین بی‌حرمتی و برخورد با پرسنل فوریتهای پزشکی را بر نمی‌تابد و تا تادیب کامل هتاکان این حادثه، پیگیری لازم را به عمل خواهد آورد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    خدا رحم نماید به مردم . انسانها عقلشان را از دست داده اند

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان