علت خودکشی دکتر پرستو بخشی، در دلفان چه بود؟+ دکتر پرستو بخشی کیست؟

آخرین اخبار از خودکشی دکتر پرستو بخشی، متخصص قلب در شهرستان دلفان را در این مطلب بخوانید.

علت خودکشی دکتر پرستو بخشی، در دلفان چه بود؟+ دکتر پرستو بخشی کیست؟
صفحه اقتصاد -

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان اظهار داشت: طبق نظریه پزشکی قانونی علت مرگ خانم دکتر بخشی مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن بوده است.

به علت فوت مرحوم خانم دکتر بخشی پرونده‌ای مطابق موازین قانونی در شعبه بازپرسی دادسرای دلفان تشکیل و برای تعیین علت مرگ موضوع به پزشکی قانونی به عنوان مرجع قانونی ارجاع گردید.

ایرنا در خبری نوشت: با ارجاع موضوع به پزشکی قانونی لرستان، پس از بررسی‌های تخصصی از سوی مرجع یاد شده علت فوت این پزشک با توجه به معاینه ظاهری و کالبدگشایی انجام شده و نتایج سم شناسی و آسیب شناسی مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن تعیین گردیده است.

باتوجه به تمامی علل و نظریه نهایی پزشکی قانونی خودکشی علت این حادثه اعلام می‌گردد. همچنین طبق بررسی‌های قضائی وی فاقد هرگونه مشکل در دلفان بوده و حتی رضایت خود از مردم و کادر درمان این شهرستان را نیز با نزدیکانش مطرح کرده‌است.

چهارم فروردین ماه امسال خبر درگذشت دکتر پرستو بخشی، در بیمارستان دلفان منتشر شد. وی متولد ۱۳۶۸ و متخصص قلب و عروق به شماره نظام پزشکی ۱۴۹۱۴۴ بود.

در روزهای گذشته خبر تلخی از خودکشی دکتر پرستو بخشی، متخصص قلب در شهرستان دلفان منتشر شد و با واکنش های بسیاری از سوی رسانه ها و مردم مواجه شد.

پرستو بخشی، متخصص قلب که متولد سال ۱۳۶۸ در تهران بود، به تازگی از تهران به بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد منتقل شده بود.

پرستو بخشی، متخصص قلب و عروق، یکم فروردین ۱۴۰۳ از بیمارستان شهید رحیمی خرم‌ آباد به بیمارستان ابن‌سینای این شهرستان منتقل می شود و پس از گذشت چند روز فوت می کند.

در جدیدترین خبری که فانا درباره خودکشی پرستو بخشی منتشر کرده امده است: علی سلحشور سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام پزشکی ایران در پی درگذشت دکتر پرستو بخشی متخصص بیماری‌های قلب و عروق در بیمارستان نورآباد دلفان در مطلبی با عنوان “این حجم از افسردگی میان جوان پزشکان بی‌سابقه است!” در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: خانم دکتر بخشی پس از دو ترومای بزرگ (از دست دادن پدر و مادر ) و با یک سال تاخیر طرح خود را آغاز کردند. وزارت بهداشت کمکی به جابجایی محل طرح ایشان نکردند (ایشان در لیست سیاه وزارتخانه بودند).

یک تن از اساتید داخلی (گوارش) بیمارستان رحیمی خرم‌آباد هم نهایت بی‌انصافی، توهین و تحقیر را در حق ایشان انجام دادند.

حقوق ایشان و متخصص دیگر قلب طرحی را نصف پرداخت کردند! به دلیل اینکه مسوول آموزش بیمارستان رحیمی نامه‌ای به ریاست بیمارستان نوشته بودند و در آخر این اتفاق ناگوار و فاجعه رخ می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • سيد

    خدا ازتقصيرات همه بگزره کادردرمان همیشه موردکم لطفی قرارمیگیره چون رشته پزشکی راانتخاب میکنندمسئولین محترم فکرمیکنند که انهاادم اهنی هستندوهیچ احساسی ندارند

  • رسول

    یه عده هم از بیرون میبینن و فقط میگن ای واااای که دکتر ها دنیا رو خوردن .نمیدونن امثال همین خانم غیر از ۱۲ سال تحصیل تا دیپلم باید تو کنکور قبول بشه ۷ سال عمومی و ۵ سال تخصص اگه خیلی زرنگ باشه یعنی ۱۲ سال رو هم فقط تو دانشگاه بعد میاد طرح از خونه و زندگیش که دور پیشه و تا چند سال حقوقی میدن که حتی اجاره خونش هم در نمیاد و باید کلی توهین و بد و بیراه هم در طول طرح از اساتید و رئیس و بیمار و همه بشنوه .اینم آخرش .

  • فاطمه

    خدا رحمتش کند روحش قرین شادی ،ولی اشتباه بزرگی کرده افسوس که دیگه نیست چرا با جوانی خود اینکار و کرده،خدایا همه مارو ببخش .

  • محمد

    واقعا جای تاسف داره چرا تمام نقشه ها برای نابودی و جلوگیری از پیشرفت کشور کشیده میشه

  • ناهید

    واقعا متاسفیم که جوانان نخبه و واثر گذار درسلامت آحاد مردم‌ آنهم در محرومترین نقاط کشور با حداقل حقوق و برخورداری از حقوق اجتماعی خود در جامعه پزشکی اینگونه مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند و هر روز شاهد پرپر شدن عزیزی از این سرمایه های ملی کشور هستیم و نه وزارت بهداشت ونه قوه قضاییه و نه مسولین مملکتی پاسخگوی این ترومای وحشتناک خودکشی این عزیزان و نخبه های علمی هستند علت را ریشه یابی نمی‌کنند ؟؟؟ حتی دریغ از یک تاسف و تسلیت به خانواده های داغدار و ملت شریف ایران نیستند !!!.پزشک متخصص قلب شهید رجایی که بالاترین و باهوش ترین پزشکان را تحت آموزش خود دارد وباید نجات‌بخش جان صدها مریض قلبی باشد .بعد از ۱۴ سال تلاش شبانه روزی و شب نخوابی های متمادی وسختگیری اساتید با حداقل حقوق ۱۰ میلیون آنقدر مورد بی مهری و اذیت وآزار از طرف مسولین علوم پزشکی استان واقع شود و شرایط سخت از دست دادن پدرو مادر او نادیده گرفته شود و در حالیکه مجرد و بی پناه است اورا با بی احترامی از طرف مسولین علوم پزشکی استان به محرومترین شهر منتقل کنند تا باعث این فاجعه و مرگ این نخبه علمی جامعه پزشکی شوند . وبا بی شرمی تمام بگویند او خودش خواسته به منطقه محروم برود تا طرحش زودتر تمام شود اگر خودش تمایل داشته به منطقه محروم برود چرا تا یک سال
    طرحش را عقب انداخته تا بلکه اورا به محل زندگیش در تهران منتقل کنند ؟ آیا وزیر بهداشت نباید مورد استیضاح قرار گیرد وعلت افسردگی پزشکان و خودکشی ۱۶ پزشک در طول ۱۰ ماه و مهاجرت ۴۰۰۰ پزشک در طول یکسال از ایشان سوال شود ؟؟؟ واقعا باعث شرمساری وزارت بهداشت است و باید به ملت شریف ایران که اینگونه شاهد پرپر شدن فرزندان و سرمایه های ملی کشور هستند پاسخگو باشند ........

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان