پیش بینی بورس فردا شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | بورس شنبه صعود می کند یا سقوط؟

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی بورس فردا شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی بورس فردا شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | بورس شنبه صعود می کند یا سقوط؟
صفحه اقتصاد -

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه) با ۵ هزار و ۶۴۲ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۹۰۶ واحدی قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن اما در روز جاری با ۱۲۸ واحد کاهش به ۷۵۹ هزار و ۶۹۶ واحد و شاخص قیمت هم وزن با ۷۲ واحد کاهش به ۴۲۶ هزار و ۸۴۳ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۷ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۶ هزار میلیارد ریال با انجام ۳۷۷ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فملی، فولاد، نوری، شپنا، سیستم، فارس و ثفارس بیشترین اثر را بر شاخص بورس گذاشتند و همگی باعث رشد شاخص شدند.

شاخص فرابورس ایران اما در معاملات امروز با ۵۴ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۵۷۹ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران حدود ۲۲۳ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای فزر و سپیدار بیشترین اثر مثبت و نمادهای تجلی، وسپهر، آریان، خاور و آریا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بورس فردا

الیاس کردی در رابطه با پیش بینی بورس هفته آینده گفته است: « با توجه به ارزش معاملات حدود چهار هزار میلیارد تومانی، فکر نمی‌کنم در هفته آتی، شاهد اتفاق ویژه‌ای باشیم. در هفته آینده، انتظار می‌رود بورس تهران روی مدار تعادل با چاشنی سرخی نقشه بازار پیش رود.»

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرده است: «در این میان می‌توان به صندوق‌های طلا نیز اشاره کرد که در حال حاضر شرایط بهتری نسبت به صندوق‌های سهامی دارند. بارها به سهامداران و اهالی تالار شیشه‌ای توصیه شده که به سمت صندوق‌های دارایی بروند و پرتفوی دارایی خود را بچینند چرا که وضعیت این دست صندوق‌ها در شرایط فعلی بهتر است.»

وی همچنین گفته است: به کلی انتظار نمی‌رود در هفته آتی، صنعت خاصی بتواند پرچم بازدهی مثبت را برای سهامداران خود بالا برد.

بورس شنبه سقوط می کند یا صعود؟ 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    الیاس کردی از ۱۰ تا پیشبینی اش ۲ تاش هم درست در نیومده تا الان، قحط الرجال کارشناس بود؟

  • مال مردم هدچی بود

    بورس که پایه گداری شده برای اینکه مردم روازسال۱۳۹۹ بدبخت کنن هیچ اعتمادی به بورس که بالاترین عامل بدبختی مردم بوده ومردم روفریب د اده نیست برای این بورس متاسف بایدشد

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان