پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ | بورس یکشنبه صعود می کند یا سقوط؟

در این خبر از صفحه اقتصاد به پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته ایم. با ماه همراه باشید.

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ | بورس یکشنبه صعود می کند یا سقوط؟
صفحه اقتصاد -

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۲۶ اسفند ماه) با هزار و ۵۱۷ واحد کاهش در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۵۱۸ واحدی قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن در روز جاری با سه هزار و ۸۹۹ واحد کاهش به ۷۳۲ هزار و ۴۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۱۹۳ واحد کاهش به ۴۱۱ هزار و ۷۴۰ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران حدود ۱۸ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش ۱۴۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۳۱۷ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فملی و شیران بیشترین اثر مثبت و نمادهای فولاد، میدکو، شپنا، وبملت و تاپیکو بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۵ واحد افزایش به ۲۴ هزار و ۸۵۷ واحد رسید. 

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران حدود ۱۹۷ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای وسپهر، فصبا، مادیرا و زاگرس بیشترین اثر مثبت و نمادهای بپاس، هرمز و شگویا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بورس فردا

با توجه به اینکه روز آغازین این هفته شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با هزار و ۵۱۷ واحد ریزش در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۵۱۸ واحدی قرار گرفت، احتمال سقوط بورس روز یکشنبه دور از انتظار نیست. 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • محمد ولی

    دولت بنده خدا برای من بازنشسته هم نداره حقوق واریز کنه تازه واریزی های دیگه هم مثل یارانه و اضافه تدریس معلمان که شش ماه مانده ووزیر آموزش وپرورش به دروغ میگه دوماه ش پرداخت شده با این وجود قلک بورس بهترین گزینه است

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان