همه چیز درباره سود هر سهم سفارس | سفارس به هر سهم چقدر سود می دهد؟

در این خبر به توضیحاتی درباره همه چیز درباره سود هر سهم سفارس پرداخته شده است.

همه چیز درباره سود هر سهم سفارس | سفارس به هر سهم چقدر سود می دهد؟
صفحه اقتصاد -

اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوره ۳ ماهه منتهی به  ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ حسابرسی نشده شرکت سیمان فارس و خوزستان منتشر شد.

شرکت سیمان فارس و خوزستان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ به ازای هر سهم ۳ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰% افت داشته است.

«سفارس» با سرمایه ثبت شده ۵,۶۲۵,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۳ ماهه منتهی به ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ مبلغ ۱۷,۷۳۷ میلیون ریال سود محقق کرده است.
 

سفارس در ۳ ماه چقدر سود داشت؟

شرکت سیمان فارس و خوزستان با بیش از شش دهه فعالیت، به عنوان شرکت مادر تخصصی، بزرگترین گروه تولیدکننده سیمان در کشور و منطقه بوده که با دارا بودن 33 شرکت فرعی زیر مجموعه در صنعت سیمان و صنایع وابسته به سیمان در حال فعالیت می باشند.

شرکت در سال 1329 با سرمایه­ گذاری مشترک سازمان برنامه و شرکت سهامی سیمان شیراز با سرمایه اولیه 200 میلیون ریال تأسیس و در تاریخ 1329/3/8 تحت شماره 155 و بنام «شرکت سهامی سیمان فارس» در اداره ثبت اسناد استان فارس (شیراز) به ثبت رسید. در سال 1332 از شیراز به تهران انتقال یافت. در سال 1334 کارخانه سیمان شیراز با ظرفیت اسمی روزانه 200 تن شروع به بهره برداری نمود. در سال 1339 کارخانه سیمان دورود با ظرفیت اسمی 600 تن در روز از سازمان برنامه خریداری گردید و بتدریج با خرید و احداث کارخانجات جدید و توسعه کارخانجات قبلی بر حجم ظرفیت تولیدی خود افزود. در سال 1342 رسماً به «شرکت سهامی سیمان فارس و خوزستان» تغییرنام یافت. پس از تصویب قانون اصلاحی قسمتی از قانون تجارت در اسفندماه 1347، شکل حقوقی شرکت به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق­العاده مورخ 1351/12/4 به سهامی عام تبدیل و نام شرکت به «شرکت سهامی عام سیمان فارس وخوزستان» تغییر یافت. سهام شرکت در دیماه 1354 در سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد.

شرکت سیمان فارس و خوزستان در عرصه صنعت سیمان بزرگترین تولید کننده در خاورمیانه است. بر اساس سیاست­های متخذه در جهت سازماندهی بهینه شرکت و ایجاد سرعت در عملیات برای توسعه آتی با حفظ کنترل، استقلال کارخانه­ های تابعه در قالب شخصیت­های حقوقی مورد نظر قرار گرفت. در این راستا با تبدیل آخرین واحد تابعه (سیمان آبیک) به شرکت مستقل در سال مالی 82-81 شرکت عملاً به شرکت مادر تخصصی در صنعت سیمان تغییر یافت، درآمد عملیاتی این شرکت از شرکتهای تابعه در صنعت سیمان یا زنجیره تولید این صنعت (مادر تخصصی) همراه با کنترل مؤثر تأمین می­شود. طبق مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1385/9/8 سال مالی شرکت از اول خرداد ماه هر سال شروع و تا پایان اردیبهشت سال بعد به پایان می­رسد و اولین دوره مالی جدید به مدت شش ماه از اول آذر ماه 1385 لغایت 31 اردیبهشت ماه 1386 بوده است.

09

 
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • محمدکریم ساریخانی

    همیشه درزندگی فرصت هست.افسوس گذشته را نباید خورد.چونکه تقدیرسرنوشت یادت نره.اونی که باید بشه میشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان