پیام مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس بانک

بانک سرمایه هم‌اکنون با مجامع به‌روز و صورت‌های مالی شفاف خود، و عزم جزمِ سهامداران بزرگ و دوراندیشِ خویش، در حال پیمودن آخرین گام‌ها برای افزایش سرمایه و

پیام مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس بانک

مدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت فرا رسیدن هفدهمین سالروز تأسیس این بانک پیامی به شرح زیر صادر نمود:
به گزارش صفحه اقتصاد ، اکنون و در هفدهمین سالروز تأسیس بانک سرمایه، اعضای دوست‌داشتنو پرشمار این خانواده بزرگ را از نظر می‌گذرانم و آن‌ها را بیش از هر زمان دیگری پرانگیزه، پرانرژی و پرامید می ‌ یابم.

خدا را بر این نعمت بزرگ، این سرمایه بی‌بدیل انسانی سپاس می‌گویم که ما را توان بخشید تا طی چند سال گذشته بر عهد خود با سهامداران ارجمندمان پایدار بمانیم و حرکت در مسیر ثبات و پیشرفت بانک را با قوت ادامه دهیم.

بانک سرمایه هم‌اکنون با مجامع به‌روز و صورت‌های مالی شفاف خود، و عزم جزمِ سهامداران بزرگ و دوراندیشِ خویش، در حال پیمودن آخرین گام‌ها برای افزایش سرمایه و ایجاد تحولی عمیق و اساسی در ترازنامه بانک است؛ امری که افق پیش روی بانک سرمایه را از نور و امید آکنده و اهداف زیبا و بلند آن را در خدمت شایسته به ایران عزیزمان هرچه بیش‌تر در معرض تحقق قرار داده است.

این مناسبت فرخنده را به حضور سهامداران ارجمند، مشتریان گرامی و همکاران عزیزم تبریک عرض نموده، از درگاه حق‌تعالی برای خانواده بزرگ بانک سرمایه سلامتی و پیروزی‌های هرچه بیش‌تر و بزرگ‌تری آرزومندم.

فرج اله قدمی
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان