یک خبر فوری از آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقه معلمان حق التدریسی‌

در این خبر درباره یک خبر فوری از آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقه معلمان حق التدریسی‌، پرداخته شده است.

یک خبر فوری از آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقه معلمان حق التدریسی‌
صفحه اقتصاد -

ما در کمیسیون پیگیر رتبه بندی معلمان و حق التدریسی ها هستیم تا ان شاء الله تا قبل از مهر به صورت کامل انجام شده باشد تا معلمان با انگیزه و انرژی بیشتری سال تحصیلی جدید را آغاز کنند. من شخصا با وزیر صحبت کردم و ایشان قول دادند تا پایان شهر...

احمدی دبیر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ضمن اشاره به پرداخت معوقه حق التدریسی‌ها تا پایان شهریور ماه، گفت: «وزیر آموزش و پرورش قول داده بود که بحث رتبه بندی معلمان را هرچه سریعتر تکمیل کند و مبالغ حق التدریسی ها نیز به صورت کامل پرداخت شوداما تاکنون این عمل اجرایی نشده است.

ما در کمیسیون پیگیر رتبه بندی معلمان و حق التدریسی ها هستیم تا ان شاء الله تا قبل از مهر به صورت کامل انجام شده باشد تا معلمان با انگیزه و انرژی بیشتری سال تحصیلی جدید را آغاز کنند. من شخصا با وزیر صحبت کردم و ایشان قول دادند تا پایان شهریور ماه هم معوقه حق التدریسی ها و هم رتبه بندی معلمان به صورت کامل انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • آتشدل

    آقای فرهادی لطفا یکبار شده خبر درست را بیان کنید تمامی حرفای شما کذب محض است. قرار بود بعد 2 ماه حق التدریس را بپردازید چی فکر میکردی چی شد. 8 ماه بازنشست شدیم اصلا در مورد پاداش بازنشستگان خبری نیست. شما از دیماه حق التدریس را پرداخت نکردید دلار در دی ماه 50 بود الان 65 هزار تومان. بزک نمیر بهار میاد.

  • ناشناس

    با سلام تا شهریور ماه جناب وزیر دلار شده ۱۵۰ هزار تومن و ارزش پول ما هم صفر میشه پس لطف کنید به موقع پرداخت کنید .پاداش بازنشستگان رو هم لطفآ تا شهریور پرداخت کنید .رفاهیات و فوق العاده ویژه رو هم پیگیر باشید لطف عالی مستدام

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان