معرفی فرهنگ اصیل ایرانی به سراسر جهان از طریق CIP فرودگاه‌های کشور

مسئولان شرکت تاو آویژه پارس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت خود تاکید کردند: معرفی فرهنگ ایرانی به مسافران خارجی از طریق بخش CIP فرودگاه‌های بین‌المللی در دستورکار است و اقدامات بسیاری ارزشمندی نیز در این حوزه به ثمر رسیده است.

 معرفی فرهنگ اصیل ایرانی به سراسر جهان از طریق CIP فرودگاه‌های کشور
صفحه اقتصاد -

حامد احتسابی رییس هیأت مدیره شرکت تاو آویژه پارس در نشستی خبری و در جمع اهالی رسانه گفت: در طول سال‌های حضور در صنعت هوانوردی تلاش کرده‌ایم تا مشکلات و مسائل مرتبط با سفر را برای به حداقل برسانیم.

وی افزود: مجموعه کارکنان و مسئولان «تاو آویژه پارس» با شعار «با احترام سفر کنید» تلاش خود را بر امر ارتقاء حس ارزشمندی مسافران معطوف کنند.

احتسابی با ارائه آماری در خصوص مسافران ورودی و خروجی به شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، عنوان داشت: سالانه بیش از ۱۵ میلیون به فرودگاه امام خمینی رفت و آمد دارند که با افتتاح فاز دوم این فرودگاه تعداد مسافران به ۵۰ میلیون خواهد رسید؛ به همین جهت تمام توان خود را برای میزبانی از بخشی از این مسافران در بخش CIP این فرودگاه به کار خواهیم بست.

رییس هیأت مدیره شرکت تاو آویژه پارس ضمن تاکید بر ارتقاء سطح خدمت‌رسانی به مسافران، گفت: امروز می‌توانیم ادعا کنیم خدمات این شرکت در بخش CIP فرودگاه در جهان بی‌نظیر است و در آینده نزدیک نیز بخشی به عنوان CIP پلاس را راه‌اندازی خواهیم کرد.

وی گفت: بر اساس نظرسنجی‌های متعددی که در فصول مختلف انجام شده، بیش از ۹۷ درصد از مسافرانی که به بخش CIP فرودگاه امام خمینی مراجعه‌ کرده‌اند، از خدمات دریافتی رضایت کامل داشته‌اند.

احتسابی تاکید کرد: خدمات ارائه شده در بخش CIP بسیار متنوع است و شامل بخش‌هایی همچون حیوانات خانگی، ارائه ویلچر، ارز مسافرتی و... می‌شود که تمامی این خدمات نیز در بالاترین سطح و در کلاس جهانی انجام می‌شود.

رییس هیأت مدیره شرکت تاو آویژه پارس با اشاره به نگاه ویژه متبوع خود به مقوله فرهنگ و شناسایی ایران به تمام مردم جهان گفت: بخشی از مجموعه همکاران من تلاش کرده‌اند با ارائه تصویری دقیق از فرهنگ ایرانی کشور عزیزمان را به مسافران خارجی و البته کسانی که سال‌ها از وطن خود دور هستند معرفی کنند.

احتسابی گفت: استقبال از فرهنگ ایرانی، به‌ ویژه کتاب‌های فرهنگی و تاریخی ایران به حدی زیاد شده است که روزانه چندین جلد کتاب مهم در حوزه ادب و فرهنگ ایران زمین به صورت رایگان به مسافران سفرهای هوایی ارائه می‌شود.

وی افزود: در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز تلاش کرده‌ایم علاوه بر ارتقاء سطح خدمت رسانی به تمامی کارکنان خود به سایر حوزه‌ها به ویژه کودکان و افراد مبتلا به سندروم دان نیز کمک کنیم.

احتسابی بیان داشت: بخش CIP فرودگاه امام خمینی توانایی پذیرایی بیش از ۴ هزار نفر از مسافران را در هر روز دارد. به همین جهت آماده هستیم تا ضمن معرفی بیشتر این بخش خدمات رسانی به مسافران بیشتری را نیز در سال جاری آغاز کنیم.

احتسابی ضمن ارائه آماری در خصوص قیمت خدمات این مجموعه، گفت: باید بپذیریم که ارائه خدمات مطلوب به مسافران نیازمند افزایش هزینه است، اما همچنان در دومین ماه از سال جاری در این زمینه افزایش قیمت نداشته‌ایم. هرچند به نسبت سایر کشورها و بر اساس خدماتی که ارائه می‌شود قیمت این بخش بسیار کمتر اما کیفیت آن بسیار بالاتر از سایر کشورها است.

رییس هیأت مدیره شرکت تاو آویژه پارس در پایان گفت: تلاش کرده‌ایم تمامی تعهدات شرکت‌های قبل از خود را نیز به صورت کامل انجام دهیم و امیدوار هستیم در سال جاری ا کمک رسانه‌ها و البته افراد متخصص یک تحول عظیم را در حوزه میزبانی از مسافران فرودگاهی ایجاد کنیم.

برترین برند فرودگاهی هستیم

در بخش دیگری از این نشست رسانه‌ای، مجید باقری مدیرعامل شرکت تاو آویژه پارس ضمن ارائه آماری در خصوص فعالیت‌های انجام شده در سراسر کشور، اظهار داشت: فعالیت شرکت تاو آویژه پارس محدود به بخش CIP فرودگاه امام خمینی نمی‌شود و امروز در شهرهای مختلفی همچون مشهد، اصفهان، فرودگاه مهرآباد و جزیره کیش نیز در حال خدمت‌رسانی هستیم.

وی تاکید کرد: در ایام نوروز با میزبانی از ۲۰ هزار مسافر توانستیم یک رکورد جدید را ثبت کنیم و امیدوار هستیم در آینده نزدیک این رکورد را در ایام تعطیلات پیش‌رو بهبود نیز ببخشیم.

باقری با مهم خواندن امر آموزش و به روز رسانی اطلاعات در حوزه خدمات فرودگاهی بیان داشت: بیش از ۳۶ هزار نفر ساعت فرصت آموزشی برای کارکنان این شرکت در نظر گرفته شده تا بتوانند بر اساس بالاترین استانداردهای جهانی به مسافران ارائه خدمت کنند.

وی گفت: بر این باور هستیم که باید در بخش خدمات فرودگاهی به عنوان یک مجموعه نمونه در سطح جهانی ظاهر شویم و به همین علت نیز بسیاری از زیرساخت‌های فعلی در فرودگاه امام خمینی را بازسازی کرده‌ایم.

باقری عنوان داشت: افزایش کانتر در بخش کارگو، افزایش تعداد گیت‌های بازرسی، ارائه خدمات ویژه در حوزه رومینگ و سیم‌کارت، بیمه‌های مسافرتی، ایجاد اپلیکیشن اختصاصی، به روز رسانی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و... تنها گوشه‌ای از فعالیت‌هایی است که منجر به متمایز شدن بخش CIP فرودگاه امام خمینی نسبت به مجموعه‌های مشابه در سراسر جهان است.

مدیر عامل شرکت تاو آویژه پارس با اشاره به ایجاد یک مرکز تماس ۲۴ ساعته مختص CIP فرودگاه امام خمینی، گفت: مرکز تماس ۲۴ ساعته‌ در این حوزه با بهره‌گیری از تمامی امکانات ارتباطی و البته چندین زبان زنده دنیا در هر لحظه از شبانه روز و از سراسر جهان آماده خدمت‌رسانی به تمامی مخاطبان و مسافران است.

باقری در پایان گفت: طی یک فراخوان در آینده نزدیک از تمامی فعالان و طراحان حوزه معماری دعوت خواهیم کرد تا ایده‌های خود را برای اجرایی شدن در یک طرح عظیم فرودگاهی به اشتراک بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان