آخرین اخبار فرهنگیان امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ | حقوق فرهنگیان اسفند ۱۴۰۲ کی واریز می شود؟

در این خبر به توضیحاتی درباره آخرین اخبار فرهنگیان امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ و حقوق فرهنگیان اسفند ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

آخرین اخبار فرهنگیان امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ | حقوق فرهنگیان اسفند ۱۴۰۲ کی واریز می شود؟
صفحه اقتصاد -

برای بسیاری از فرهنگیان محترم این سوال مطرح شده است که حقوق فرهنگیان اسفند ۱۴۰۲ کی واریز می شود؟ زمان دقیق واریز حقوق فرهنگیان چه روزی است؟

خبری از واریز زودتر حقوق فرهنگیان اسفند ماه نیست!

حقوق فرهنگیان به طور معمول در روزهای ۲۹ و ۳۰ هر ماه واریز می‌گردد. بنابراین واریز حقوق اسفند ۱۴۰۲ فرهنگیان و معلمان نیز احتمالا، ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ بعد از ظهر صورت خواهد گرفت. به گفته فرهنگیان صد و بیست سال های قبل حقوق اسفندماه یک هفته زودتر از ماه های دیگر واریز شده است اما سال گذشته دیر واریز شد و امسال هم در بهترین حالت سر موقع واریزی داشته باشیم!

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    بلایی روز فرهنگیان آوردند که به خاطر نداشتن پول قادر به خریدن مایحتاج روزانه نیستند چیزی نمانده مانند کره شمالی خانواده های معلمان بردن گیاه وریشه کنار بخورند از لطف مسولین بخصوص وزیر وریس معلم ستیز سازمان برنامه بودجه تا منظور و علی احمدی در برنامه بودجه باشند مردم وفرهنگیان دولت خوش نخواهند دید

  • ناشناس

    سال که دیگه تمام شده هنوز اضافه کاریهای ندادند چرا ۶ ماهه نمیدهند که سه ماه میخواهند بدهند کارگر ی هم وقتیکه کار میکنه همانروز ویا آخر ماه پولشان میگیرند الا معلمان که معوقه دارند همیشه کدام نهاد و ارگان یکروز معوقه داره راستی معوقات سه سال قبل رتبه بندی معلمان مربوط به ۱۴۰۰ هنوز ندادند این نشانه بی عرضگی وزیر آموزش و پرورش و مخالف بودن سازمان برنامه بودجه بخصوص علی احمدی وریس سازمان با معلمان است

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان