زمان پخش و تکرار سریال شکستن یخ از شبکه تهران

با اتمام سریال اشکهایی از جنس آتش سریالی جنایی به روی انتن شبکه تهران خواهد رفت.

زمان پخش و تکرار سریال شکستن یخ از شبکه تهران
صفحه اقتصاد -

مینی سریال «شکستن یخ» محصول مشترک ۲۰۲۲ انگلیس و لهستان به کارگردانی ژاوری زولاوسکی جمعه هشت دی‌ماه ساعت ۲۳ از قاب شبکه تهران تماشایی می‌شود.

سریال جایگزین اشک هایی از جنس آتش

سریال «شکستن یخ» از روز جمعه و با اتمام پخش سریال اشک های از جنس آتش روی پانتن شبکه تهران خواهد رفت. این مینی سریال که در ژانر جنایی، درام و رازآلود و در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای آماده شده در شب‌های سرد زمستان در قاب شبکه تهران جانمایی می‌شود.

زمان پخش سریال شکستن یخ

سریال «شکستن یخ» هر شب ساعت ۲۳ پخش از شبکه تهران پخش می شود و تکرار آن ساعت ۱۹ روز بعد خواهد بود.

سریال «شکستن یخ»

اسامی بازیگران سریال شکستن یخ

فیلمنامه این سریال را نیز مارتا شیمانک و پیوتر شیمانک به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی، چون کاتاژینا وایدا، بارتلما کوچدوف، یولیوش خژاستوفسکی، اندرزی گرابوفسکی، بوگوسلاو لیندا، آرکادیوش بوشکو، یوانا ماتوزاک، کانرد پاویتسکی، وویسیچ سانداچ و … در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سریال شکستن یخ

در خلاصه داستان این سریال جنایی آمده است: «کاتارزینا افسر پلیس جوان و کم تجربه‌ای است که سعی می‌کند با جدیت و پشتکار زیاد، بسیاری از پرونده‌های جنایی که به او سپرده می‌شود را حل کند. در این مجموعه او همانند گذشته به‌عنوان دستیار و یا مسئول پرونده به باز کردن گره‌های موجود در پرونده مشغول می‌شود که برای ماموریت جدید او بحران تازه به‌وجود می‌آید و…»

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان