یک غایب احتمالی بزرگ برای بازی تراکتور

ابراهیم صادقی می‌گوید ذوب‌آهن در حضور تماشاگرانش توانایی شکست تراکتور را دارد.

یک غایب احتمالی بزرگ برای بازی تراکتور
صفحه اقتصاد -

 

ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن برابر تراکتور حاضر شد و در خصوص این مسابقه گفت: فوتبال با حضور تماشاگران بدون شک جذاب‌تر خواهد بود و بازیکنان دوست دارند هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند و آنها را حمایت کنند.

او سپس در خصوص شکست ذوب‌آهن در هفته گذشته توضیح داد: هفته گذشته نیمه نخست عملکرد خوبی را از سوی بازیکنان شاهد نبودیم و نیمه دوم بازی خوبی داشتیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم، ولی در ضد حمله بازی را از دست دادیم در مجموع این موارد از زیبایی‌های فوتبال است.

او در ادامه گفت: طی هفته گذشته سعی کردیم نقاط ضعف و قدرت خود را بیشتر شناسایی کنیم. بازیکنان انگیزه بیشتری برای هر دیدار دارند و به تغییرات در تیم امیدوار هستیم. میانگین سنی جوان‌تر و تفکرات جدیدی از لحاظ فنی وارد تیم شده است.

مربی ذوب‌آهن درباره بازی فردا برابر تراکتور گفت: تراکتور، تیم خوب، پرمهره و باانگیزه‌ای است و ما هم تلاش می‌کنیم از موقعیت میزبانی به نحو احسن استفاده کنیم و هفته‌ به‌ هفته فوتبال بهتری ارائه دهیم و بازی فردا برای تماشاگران یک بازی جذابی با هیجانی خواهد بود.

صادقی در مورد غایبان ذوب‌آهن در بازی فردا گفت: در خط دفاع آرش قادری را به دلیل مصدومیت نخواهیم داشت. در تمرین روز گذشته فرعباسی مصدومیتی داشت که پزشکان برای حضور او در زمین نظر خواهند داشت. 

صادقی تاکید کرد: تغییرات، مصدومیت و محرومیت‌ها باعث شد هماهنگی خط دفاع تیم ضعیف‌تر باشد، جوانان خوبی داریم و به‌ مرور زمان وضعیت بهتری از آنها می‌بینیم.

مربی ذوب‌آهن با اشاره به جوانگرایی ذوب‌آهن عنوان کرد: آینده متعلق به جوانان است. شاید کمتر مربی چنین جسارتی داشته باشد که به بازیکن جوان 19-20 ساله فرصت بازی بدهد ولی سرمربی ذوب‌آهن این کار را انجام می دهد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان