یک خبر جدید درباره احکام فرهنگیان بازنشسته امروز جمعه ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲ | فرهنگیان بخوانند

در این خبر به توضیحاتی درباره یک خبر جدید درباره احکام فرهنگیان بازنشسته امروز جمعه ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

یک خبر جدید درباره احکام فرهنگیان بازنشسته امروز جمعه ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲ | فرهنگیان بخوانند
صفحه اقتصاد -

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری آمار قابل توجهی را درباره احکام فرهنگیان بازنشسته از آموزش و پرورش منتشر کرد.
براساس این گزارش که از ابتدای مهرماه تا ۹آبان ماه تهیه شده است، ۹۵ درصد احکام برقراری حقوق مهرماه امسال، مربوط به دستگاه آموزش و پرورش است.
بر این اساس، طی یک ماه اخیر، در استان تهران نیز ۵هزار و ۳۳۵ مورد برقراری حقوق بازنشستگی، ۸هزار و ۱۸۰مورد مکاتبات و پرونده‌های واصله به اداره کل، ۱۱هزار و ۳۰۰مورد انجام کارشناسی و مشاوره حضوری، ۶هزار و ۷۲۵مورد پاسخگویی تلفنی به بازنشستگان و ۷۶۳ مورد احراز هویت بازنشستگان فرهنگی خارج از کشور انجام گرفته است.

برگزاری جلسات متعدد در خصوص بازنشستگان وزارت بهداشت و رتبه بندی معلمان بازنشسته، ارتقای سیستم‌های درآمد و هزینه همچون سیستم شاغلین (تحت وب)، برگزاری جلسه و تبادل اطلاعات با خزانه داری کل کشور و سازمان اداری و استخدامی و تفویض اختیار کار اجرایی برخی واحد‌های حوزه ستادی به کلیه استان‌ها عملیاتی شده است.

تامین منابع و پرداخت حقوق مهرماه فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش همراه با پرداخت احکام برقراری‌های جدید، مدیریت مبادی اطلاع رسانی به مخاطبان در سایت صندوق، کانال‌های بله و ایتا، اینستاگرام و… از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در یک ماه اخیر است.

گفتنی است صندوق بازنشستگی کشوری دومین صندوق بازنشستگی و بیمه‌ای کشور و ضریب پشتیبانی آن ۰.۵ است.
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    خیلی هنر به خرج دادین حقوق معلما را بعد ۳۰ سال کار برقرار کردید واقعا کار شاقی بود

  • مدیر آموزگار

    یک سری را که مدرک کذب داشتند رتبه ۴ دادید ولی یکسری مثل ما که اینقدر تو روستا ومختلط وچند پایه خودمون خدمتگزار مدرسه معاون مدیر واموزگار وپرورشی را بعهده داشتیم وتازه ساخت وتعمیر مدرسه بر عهده م بود وفکرش را بکنید رفت وامد با این کرایه گرون باید برایرتبه بندی که حقم التماس کنم خواهش می کنم رسیدگی شود .

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان