مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس مشهد یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی احتمالی مدارس استان خراسان رضوی در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید.

والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان رضوی به علت آلودگی هوا یا بارش ها، فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس توسط استانداری این استان، این پست بروزرسانی می شود.

در صورتی که دولت فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ را تعطیل اعلام کرد در این پست بروزرسانی می شود.

وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: تداوم فعالیت سامانه ناپایدار و ادامه بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق در استان به ویژه نیمه غربی و برخی از نقاط شمالی و مرکزی استان برای امروز همچنان پیش بینی می شود که در نواحی مستعد، احتمال بارش تگرگ و احتمال آبگرفتگی، ایجاد رواناب و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست.

زهرا آهنگرزاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انتظار می رود فردا یکشنبه نیز با شدت کمتر بارش های رگباری پراکنده به ویژه در نواحی شمالی و ارتفاعات استان تداوم یابد.

وی ادامه داد: طی فعالیت این سامانه بارشی در استان خراسان رضوی به ویژه در نواحی کوهستانی و سردسیر، کاهش میدان دید هم به علت مه گرفتگی دور از انتظار نیست ضمن این که افزایش سرعت وزش باد هم باعث وزش باد شدید لحظه ای در برخی نقاط همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز نیز روند تدریجی افزایش دمای هوا در اکثر نقاط استان آغاز شده است که این روند افزایش دما تا سه شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت اما روز دوشنبه نیز به طور موقت جوی به نسبت پایدار در استان حاکم خواهد بود.

آهنگرزاده افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۳ تا ۱۷ درجه سلسیوس بالای صفر در نوسان بود که بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۳ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای امشب مشهد به ۱۲ درجه سلسیوس می‌رسد.

وی ادامه داد: زاوه با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه سلسیوس و درگز با بیشینه دمای هوای ۲۷ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین طی این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌ رشتخوار با ۴۰ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

آهنگرزاده با بیان این که طی شبانه روز گذشته از ایستگاه هواشناسی فرودگاه مشهد ۱.۳ میلیمتر بارندگی ثبت و گزارش شده است افزود: طی این مدت نیز بیشترین میزان بارش از شهرستان‌های کاشمر با ۱۹.۲ میلیمتر، خلیل آباد با ۱۴.۵ میلیمتر، تربت حیدریه با ۱۰ میلیمتر، بردسکن با ۹.۵ میلیمتر، ریوش با هشت میلیمتر، داورزن با ۷.۶ میلیمتر، بجستان با ۶.۵ میلیمتر و فرودگاه سبزوار با ۵.۴ میلیمتر ثبت و گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان