مدارس همدان فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس همدان فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس همدان دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس همدان فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی احتمالی مدارس استان همدان در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید.

والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس همدان به علت آلودگی هوا یا بارش ها، فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس توسط استانداری این استان، این پست بروزرسانی می شود. 

در صورتی که دولت فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ را تعطیل اعلام کرد در این پست بروزرسانی می شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: روز چهارشنبه با فعالیت موج بارشی در منطقه، شاهد بارش رگبار باران و رعد و برق در برخی از مناطق استان هستیم.

محمدحسن باقری شکیب روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان تا روز چهارشنبه بیشتر صاف تا قسمتی ابری بوده و در ساعات بعدازظهر وزش ملایم باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از بعدازظهر چهارشنبه تا اوایل هفته آینده شرایط برای وقوع رگبارهای موقت بهاری به ویژه در ساعات بعدازظهر و عمدتا در نیمه غربی و مناطق جنوبی استان فراهم شده و در برخی از ساعات رگبار باران با احتمال رعد و برق از چهارشنبه به بعد احتمال می رود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: روند افزایش دماهای روزانه تا روز چهارشنبه در استان ادامه داشته و دماهای روزانه یک تا ۲ درجه افزایش خواهد داشت اما دماهای کمینه یا شبانه تغییر محسوسی ندارد.

باقری شکیب خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، نهاوند و اسدآباد ۲۵ درجه سانتیگراد بیشترین و بهار و رزن با سه درجه سانتیگراد بالای صفر، خنک ترین دمای استان را داشته‌اند.

وی اظهار داشت: دمای کمینه و بیشینه هوای همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب چهار و ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان