مدارس فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -
 
جزئیات تعطیلی مدارس در استان ها و شهر های ایران در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید. 

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ به علت آلودگی هوا، یا تعطیلات احتمالی عید فطر و ... تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس روز دوشنبه اعلام نشده است.  

آیا مدارس تهران، اصفهان، تبریز، سمنان، قزوین و … فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

تعطیلی مدارس تهران دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان تهران صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اصفهان دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳برای مدارس استان اصفهان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس فارس دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان فارس صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان رضوی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان شمالی دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان شمالی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس لرستان دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان لرستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس قزوین دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان قزوین صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اردبیل دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان اردبیل صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس کردستان و سنندج دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان کردستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس یزد دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان یزد صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس همدان دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان همدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی و تبریز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان شرقی و تبریز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان غربی و ارومیه صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان سیستان و بلوچستان و زاهدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خوزستان و اهواز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خوزستان و اهواز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس مرکزی و اراک دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان مرکزی و اراک صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

سازمان هواشناسی با اعلام اینکه طی سه روز آینده در شمال‌غرب، غرب و مناطقی از جنوب‌غرب بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد، اعلام کرد: پایان هفته جاری با فعالیت سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، از امروز (یکشنبه ۱۹ فروردین) تا روز سه‌شنبه (۲۱ فروردین) در شمال‌غرب، غرب و مناطقی از جنوب‌غرب ابرناکی و بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

روز چهارشنبه (۲۲ فروردین) بارش‌ها ضمن تشدید در غرب و شمال‌غرب به مناطقی از مرکز، جنوب سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس و البرز مرکزی نیز کشیده خواهد شد.

پنجشنبه (۲۳ فروردین) سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور فعال خواهد بود. در این روز بارش‌ها در سواحل دریای خزر، شمال‌شرق و مناطق شمالی در شمال‌غرب شدت خواهد داشت.

طی سه روز آینده در نیمه شرقی و جنوب غرب کشور و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مرکز و جنوب کشور وزش باد شدید و در برخی مناطق خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

دریای خزر تا سه‌شنبه و شرق خلیج فارس طی دو روز آینده مواج است.

آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و احتمال رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی شده است که در برخی مواقع وزش باد شدید خواهد شد که این شرایط فردا نیز تداوم دارد. کمینه و بیشینه دمای هوا امروز در پایتخت ۱۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان