مدارس ایلام فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس ایلام یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس ایلام فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس ایلام یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس ایلام فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس ایلام یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس ایلام فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ به علت آلودگی هوا، یا تعطیلات نوروز و ... تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس ایلام روز شنبه اعلام نشده است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان ایلام گفت: سامانه بارشی اواسط یکشنبه تا پنجشنبه جو آسمان استان را ناپایدار می‌کند.

"مجتبی میهن پرست" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این سامانه بارشی طی ۲ مرحله در استان فعالیت می‌کند که شاخه اول آن در نیمه شمالی بیشتر از سایر نقاط است ولی شاخه دوم این سیستم از لحاظ قدرت ریزشی و دامنه پراکنش قوی تر از شاخه اول است.

وی افزود: سامانه بارشی همراه با رعد و برق، آب‌گرفتگی معابر، خطر اصابت صاعقه، بارش باران و در مناطق مستعد تگرگ و وزش باد است.

میهن پرست ادامه داد: از روز دوشنبه تا جمعه دمای روزانه استان نسبت به روزهای گذشته به تدریج بین ۶ تا هفت درجه سانتگیراد کاهش می‌یابد.

از ابتدای سال آبی جاری (۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ ) تاکنون بیشترین دریافت نزولات جوی در شهرستان ایوان با ۶۵۰ میلیمتر و کمترین بارش هم در مهران با ۱۷۵.۲ بوده است.

میزان بارش باران در ایلام هم ۵۳۰.۸ بوده است.

سال آبی از ابتدای مهر هرسال تا پایان شهریور سال بعد محاسبه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان