ادارات اصفهان فردا شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ + تعطیلی ادارات اصفهان فردا شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا ادارات اصفهان فردا شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی ادارات اصفهان فردا شنبه پرداخته شده است.

ادارات اصفهان فردا شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ + تعطیلی ادارات اصفهان فردا شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

همانطور که می دانید، برای بسیاری از کارمندان اصفهانی این سوال پیش آمده است که آیا فردا شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادارات به علت عزای عمومی در این استان، تعطیل است یا خیر؟

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی ادارات اصفهان فردا شنبه اعلام نشده است. 

ایا شنبه ادارات اصفهان تعطیل است؟ ایا شنبه ۱۸ فروردین در اصفهان ادارات تعطیل است؟ تعطیلی ادارات اصفهان فردا شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

در صورت اعلام استانداری اصفهان مبنی بر تعطیلی ادارات این استان فردا شنبه ۱۸ فروردین ماه، در این خبر بروزرسانی می شود. 

اعلام عزای عمومی در استان اصفهان

شنبه، هجدهم فروردین، همزمان با آئین تشییع پیکر مطهر شهید سرافراز سرلشکر زاهدی، در استان اصفهان عزای عمومی اعلام شد.

مجید شمس، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان اظهار کرد: در پی شهادت شهید والامقام سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی و با عنایت به آئین تشییع و خاک‌سپاری این شهید سرافراز در روز شنبه، هجدهم فروردین، این روز از سوی استاندار اصفهان در سراسر استان عزای عمومی اعلام می‌شود.

وی افزود: زمان آئین تشییع پیکر مطهر شهید سرافراز سرلشکر زاهدی از ساعت ۸:۳۰ صبح هجدهم فروردین، از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان خواهد بود.

تعطیلی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان به‌دلیل اعلام عزای عمومی

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: به‌دنبال حادثه دلخراش و تروریستی سفارتخانه ایران در دمشق و اعلام عزای عمومی در اصفهان، فردا (شنبه) ابرسازه‌های تفریحی این کلان‌شهر تعطیل است.

سعید ساکت در گفت‌وگو با ایمنا ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت پاسداران وطن در حادثه تروریستی سفارتخانه ایران در دمشق اظهار کرد: این حادثه دلخراش تمام کشور را عزادار کرده است.

وی افزود: به‌دنبال سانحه دلخراش و تروریستی سفارتخانه ایران در دمشق توسط رژیم اشغالگر صهیونیست و شهادت جمعی از سرداران رشید ایران و اسلام، به‌ویژه شهید سردار زاهدی و به دنبال اعلام عزای عمومی در اصفهان، ابرسازه‌های تفریحی، تله کابین و بولینگ صفه، تله‌سیژ ناژوان و شهربازی شهر رویاها روز شنبه هجدهم فروردین سال جاری تعطیل خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • حمزه علی

    روحشان شاد

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان