مدارس خوزستان و اهواز فردا شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اهواز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس خوزستان و اهواز فردا شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس اهواز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس خوزستان و اهواز فردا شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اهواز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خوزستان و اهواز شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا یا تعطیلات نوروز و ... تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس خوزستان روز شنبه اعلام نشده است. 

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی به استان از روز یکشنبه خبر داد.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی تا فردا جوی نسبتاً پایدار در خوزستان خواهیم داشت و پدیده غالب مه رقیق یا غبار صبحگاهی در اغلب نقاط استان و افزایش رطوبت در مناطق ساحلی و جنوبی خواهد بود.

وی خبر داد: از بعدازظهر روز یکشنبه تا اواخر روز پنجشنبه استان خوزستان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار خواهد گرفت.

سبزه زاری اضافه کرد: سامانه بارشی از روزهای یکشنبه و دوشنبه سبب رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد متوسط گاهی تندبادهای لحظه‌ای در سطح استان خواهد شد و انتظار می‌رود که طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه سامانه بارشی تا حدودی فعال‌تر شود.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ماهشهر با ۳۴.۶ و ایذه با ۷.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۳.۸ و حداقل به ۱۶.۵ درجه سانتیگراد رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان