مدارس همدان فردا چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس همدان فردا چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس همدان چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس همدان فردا چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس همدان چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس همدان فردا چهارشنبه اعلام نشده است. 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی خروج سامانه بارشی و پایداری وضعیت جوی، دمای هوای بیشتر مناطق استان تا پایان هفته جاری روند افزایشی دارد.

محمدحسن باقری شکیب روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: سامانه بارشی از آسمان استان خارج و حجم ابرها در حال کاهش است.

باقری شکیب اظهار کرد: با توجه به فعالیت این سامانه بارشی، طی ۲۴ ساعت گذشته از ایستگاه های هواشناسی نهاوند، ملایر و همدان به ترتیب ۲۲، ۱۸ و پنج میلیمتر بارش گزارش شده است.

وی عنوان کرد: تا روز جمعه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود و از بعد از ظهر جمعه با فعالیت یک سامانه بارشی موج جدیدی از بارش ها در استان آغاز می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بهار و اسدآباد با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و شیرین‌سو با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

به گفته وی، بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و سه درجه سانتیگراد زیر صفر ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان