آیا مدارس استان قم فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس قم چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس قم فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس قم چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

آیا مدارس استان قم فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس قم چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس قم چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس قم فردا چهارشنبه اعلام نشده است. 

رئیس پلیس راه استان قم از مه گرفتگی و لغزندگی محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: استفاده از چراغ‌های روشن به ویژه چراغ مه شکن جهت بهتر دیده شدن در معابر عمومی برای همه رانندگان الزامی است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، مختار پناهی در گفت‌و‌گویی خبری اظهار داشت: هم اکنون وضعیت محورهای مواصلاتی برون شهری اعم از آزادراه، بزرگراه ،راههای اصلی فرعی و روستایی به علت ریزش نزولات آسمانی لغزنده است. 

وی افزود: این وضعیت در اکثر مقاطع توأم با مه گرفتگی غلیظ می باشد،رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه و بپرهیز از تندرانی ،مطالبه همیشگی پلیس راه به ویژه در چنین شرایط جوی می باشد.

پناهی ادامه داد: استفاده از چراغ‌های روشن به ویژه چراغ مه شکن جهت بهتر دیده شدن در معابر عمومی برای همه رانندگان الزامی است.

رئیس پلیس راه استان قم اضافه کرد: با توجه به توصیه‌های هواشناسی مبنی بر بارش برف در محورهای کوهستانی وبرف‌گیر توصیه می‌شود هم استانی‌های عزیز از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

پناهی بیان داشت: چنانچه قصد سفر و عبور از این گونه محورها را دارند داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ وسلامت کامل وسیله نقلیه از جمله سالم بودن چراغ‌های، آینه ها شیشه‌ها ،بخاری و..از ضروریات یک سفر ایمن در این روزها است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان