مدارس یزد فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس یزد سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس یزد فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس یزد سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس یزد فردا سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس یزد سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس یزد سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس یزد فردا سه شنبه اعلام نشده است. 

اداره کل هواشناسی یزد با صدور هشدار سطح نارنجی، از بارش برف و باران طی امروز و فردا در سطح این استان خبر داد و از مسوولان خواست تدابیر لازم را اندیشه کنند.

بنا به گزارش دوشنبه این اداره کل، سامانه بارشی از پیش از ظهر امروز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و تا عصر فردا سه شنبه ادامه دارد.

باران با احتمال رعد و برق و مه (در ارتفاعات برف)،گاهی وزش باد نسبتا شدید، ذوب برف و ایجاد روان آب و سیلاب، اختلال در ترددهای جاده ای، یخزدگی و لغزندگی زمین در گرنه‌های کوهستانی به دلیل ذوب برف، انسداد گردنه‌های برف گیر، تشکیل مه و کاهش دید از پیامدهای این سامانه است.

در این گزارش بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی، پاکسازی دهانه پل ها، لایروبی کانال‌ها و آب روها، پرهیز از صعود به ارتفاعات و عدم فعالیت عمرانی تاکید شده است.

بارش سالانه باران در استان یزد بیش از ۹۰ میلیمتر اعلام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان