مدارس فارس فردا شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس شیراز شنبه ۱۲اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس فارس فردا شنبه 12 اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس شیراز شنبه 12 اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس فارس فردا شنبه 12 اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس شیراز شنبه 12اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس فارس فردا شنبه 12 اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

 مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: مدارس استان فارس به سبب اینکه شمارش آرا تا صبح طول می‌کشد و بسیاری از فرهنگیان پای صندوق آرا هستند فردا مجازی است.

فرشید قاسمی با اعلام این خبر گفت: همه کلاس‌های درس مدارس سراسر استان فارس، فردا شنبه ۱۲ اسفند به صورت برخط (مجازی) و در شبکه شاد برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: به علت استقبال باشکوه مردم از حضور در شعب اخذ رأی و تمدید مهلت رأی‌گیری، با نظر مساعد استاندار فارس، فعالیت همه مدارس فارس به صورت برخط (مجازی) و از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.

وی افزود: این تصمیم به این علت گرفته شده که تعداد زیادی از فرهنگیان از عوامل برگزاری انتخابات هستند و بخش زیادی از مدارس هم شعب اخذ رأی است و احتمالاً شمارش آرا تا اوایل صبح فردا شنبه دوازدهم اسفند طول می‌کشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان